فرهنگی و هنریگزارشویژه

رادیو اینترنتی خورشید هشتم/ همکاری مشترک کانون خدمت رضوی استان تهران و سازمان صدای جمهوری اسلامی ایران

نشست هم اندیشی رسانه ای کانون خدمت رضوی استان تهران- سازمان صدای جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قائم مقام معاونت این مرکز برگزار شد

به گزارش خبرنگارتیتریک آنلاین به نقل از آستان نیوز از تهران، اولین جلسه هم اندیشی رسانه ای در زمینه صدا به میزبانی قائم مقام معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در ساختمان شهدای رادیو انجام شد .


شاهید مظفری قائم مقام معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها گفت : خدمت برای خاندان آل الله بویژه حرم مطهر رضوی افتخاریست که نصیب هرکسی نمی شود و وظیفه ماست که تلاش کنیم این خدمت را گسترش دهیم .
وی بیان کرد: خادمیاری نباید محدود به کشور و ملت ایران باشد بلکه باید در سراسر جهان ترویج دهیم تا ارادتمندان به ائمه علیهما السلام هرکجا که باشند خود را خادم بدانند .

قائم مقام معاونت صدا با اشاره به رویکرد سازمان برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری
حفظه الله اظهار داشت : افتخاری است که مدیران این معاونت و شبکه های رادیویی خادم امام مهربانی ها باشیم .
احمد زمردی مسئول رسانه و فضای مجازی کانون خدمت رضوی استان تهران ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها گفت : تعامل و همکاری دوجانبه با صدای جمهوری اسلامی می تواند آغاز یک حرکت ملی و ماندگار باشد.
وی افزود : باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا در تمام حوزه های مرتبط با رسانه، تیم های رسانه ای تخصصی و حرفه ای را تشکیل ودر این مسیر سازمان صدا و سیما می تواند کمک چشمگیری را ارائه کند تا با ارتقای کیفی خدمت خادمیاران در مسیر تخصصی شدن گام های موثری برداریم .
زمردی درادامه عنوان کرد: با مساعدت صدای جمهوری اسلامی تفاهم نامه های اولیه مورد بررسی قرار گرفت که می توان به
آموزش خادمیاران در حوزه های صدا، فضای مجازی و تولید محتوا، عضویت خادمیاران در کانون ایران یاران، امکان حضور مدیر، معاونان و مسئولان کانون های تخصصی در برنامه های رادیویی و فراهم سازی بستر برای رادیو اینترنتی خورشید هشتم از مهم ترین موارد توافق اولیه بود که بزودی در جلسه مشترک امضا خواهد شد.

انتهای پیام/
خبرنگار احمد زمردی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا