فرهنگی و هنری

زمان دقیق پخش برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی

در این مطلب از تیتر یک آنلاین زمان پخش دورهمی احسان علیخانی با اجرای مهران مدیری از نظرتان می گذرد. محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم درباره پخش آخرین قسمت برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری گفت: برنامه پایانی فصل چهارم دورهمی نیز با حضور احسان علیخانی همزمان با سال تحویل ۳۰ اسفند ماه سال 1399 شمسی پخش خواهد شد!

برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی
برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی

همچنین محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم درباره موزه دورهمی هم گفت: این موزه به سرانجام رسیده است و خریدار هزینه را پرداخت کرده است! حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت ‌ها بررسی شد و در نهایت یک شرکت موزه دورهمی را خریداری کرد. قرار است در آخرین قسمت دورهمی در فصل چهارم، آیتم موزه دورهمی پخش شود.

این برنامه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود. باز پخش این برنامه هم در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهد بود.

مهران مدیری پس از پخش قسمت های پایانی فصل چهارم دورهمی طی هفته آینده و آغاز ضبط فصل پنجم این برنامه تلویزیونی یا تغییرات و شیوه متفاوت خبر داده بود، حالا قرار است برای آخرین قسمت درهمی ۴ مهمان ویژه ای را دعوت کند، که این مهمان کسی جز احسان علیخانی نیست.

علیخانی که در اجرای برنامه ماه عسل میزبان مهمانان زیادی بوده، حالا در قامت مهمان مقابل مهران مدیری خواهد نشست و بی شک یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه دورهمی در چند فصل گذشته خواهد بود.

احسان علیخانی مهمان دورهمی مهران مدیری

احسان علیخانی، تهیه کننده، مجری، کارگردان و دستیار کارگردان ایرانی در ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است عاشق مادرش است اما در هیچ یک از گفت‌وگو‌هاي او نشانی از پدرش نیست.

احسان فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد.

وی در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس بـه تلویزیون وارد و بـه ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

او نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه جزر و مد با “ماه عسل” یک چهره شد و حالا با اجرای برنامه “عصر جدید” وارد عرصه جدیدی شده است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا