فرهنگی و هنری

معرفی فیلم سینمایی کارو

در این مطلب از تیتریک آنلاین، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم سینمایی کارو همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی کارو  به کارگردانی احمد مرادپور و به تهیه کنندگی حسین صابری، محوریتی زنانه دارد و تاکنون نخستین فیلم سینمایی است که با محوریت یک زن در سال 1398 شمسی تولید می شود.

فیلم سینمایی کارو بعد از فیلم ‌های سینمایی سجاده آتش و رنجر و سریال رقص پرواز چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود. این فیلم سینمایی که اثرِ سازمان هنری رسانه‌ ای اوج و اولین محصول مرکز فیلم و سریال عصر است، در سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می ‌شود. فیلمبرداری کار، سال گذشته آغاز شد اما به ‌دلیل شرایط و سرمای سخت در کوهستان ‌های سرد استان اردبیل، به جشنواره سال گذشته فجر نرسید تا نخستین رونمایی از آن در جشنواره امسال باشد.

اسامی بازیگران فیلم کارو

لازم به بیان است مریلا زارعی نقش اول این فیلم با گریمی متفاوت در لباس کردی جلوی دوربین احمد مرادپور حضور دارد! همین اتفاق وی را به‌ عنوان یکی از نامزدهای دریافت سیمرغ نقش اول بازیگر زن مطرح می‌ کند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی کارو آمده است: ” کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌ شود؛ اما او… “

اسامی بازیگران فیلم سینمایی کارو

مریلا زارعی ، پیمان مقدمی و علی پاینده از جمله بازیگران فیلم سینمایی کارو می باشند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا