فرهنگی و هنری

فیلم های “پهلوان هرگز نمی میرد” و ” پهلوان واقعی” دوباره به روی آنتن می رود

نمایش دو فیلم پهلوانی برای جامعه ورزش پهلوانی

در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی ، دو فیلم پهلوانی برای جامعه ورزش پهلوانی به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک‌ آنلاین ، فیلم های سینمایی “پهلوان هرگز نمی میرد” و “پهلوان واقعی” در آستانه فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقمندان فیلم های پهلوانی به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ما قرار است این دو فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه های نمایش ، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید به روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان هر دو اثر گفت : فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد” و ” پهلوان واقعی” در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی به روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه های نمایش ، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی “نذر بی بی” را هم آماده نمایش دارد ، اظهار داشت : فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد” در نوبت اکران سینماهای هنر و تجربه است .

کریمی اضافه کرد : پهلوان هرگز نمی میرد تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی ، جعفر دهقان ، شیوا خسرومهر ، پریسا گلدوست ، مهدی فقیه ، حمید کریمی ، رحمان مقدم ، حشمت آرمیده ، کیانوش گرامی و… در آن ایفای نقش می کنند .

این فیلم روز جمعه ساعت ۶/۴۵ دقیقه صبح از شبکه جام جم یک ، ساعت ۱۱ صبح از شبکه نمایش و ساعت ۱۴/۳۰ از شبکه جام جم ۲ به روی آنتن می رود .

وی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن این روز فرخنده ( جنگ امیر مومنان با عمر ابن عبدود) گفت : فیلم پهلوان واقعی با بازی فریبا ترکاشوند ، ابوالفضل بیات ، حمید دبستانی ، عباس بابایی ، صفر اجلی و حمید کریمی هم روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش خواهد شد که امیدوارم مورد قبول واقع شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا