فرهنگی و هنری

حمید کریمی بازیگر : پذیرایی از زائرین حضرت رضا لذت دیگری داشت

دوست دارم در فیلمی با همین موضوع بازی کنم

بازیگر فیلم پهلوان واقعی : بازیگر فیلم “پهلوان واقعی” با حضور در مشهد الرضا با پوشیدن لباس خادمی از زائرین امام مهربانی‌ها در چایخانه حضرت رضا (ع) پذیرایی کرد.

حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون در همین رابطه به خبرنگار تیتر یک آنلاین گفت : با دریافت مجوز حضور در چایخانه حضرت رضا (ع) واقع در صحن کوثر در پوست خود نمی‌گنجیدم و خیلی خوشحال بودم چون برای اولین بار بود که لباس خادمی را بر تن می‌کردم به همین خاطر از امام خوبیها ممنونم که دعوتنامه ام را مجددا امضا و شیرین‌ترین خاطره را برایم رقم زد.

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد با اشاره به اینکه پذیرایی از زائرین لذت دیگری دارد ، اظهار داشت : امیدوارم دوباره بتوانم لباس خدمتگزاری بر تن و مدال نوکری این خاندان را گردن آویز کنم .

بازیگر فیلم پهلوان واقعی اضافه کرد : خیلی دوست دارم نقشی در سینما و یا تلویزیون با همین موضوع بازی کنم به همین خاطر امیدوارم به همین زودی ها این اتفاق خوب هم رقم بخورد.

حمید کریمی که برای بازی در فیلم نذر بی‌بی آماده می‌شود به خبرنگار ما گفت : سفر به مشهد الرضا بعد از ۴ سال خانه نشینی به علت حضور کرونا در کشور بهترین سفرم در سال ۱۴۰۲ بود.

از حمید کریمی هم اکنون فیلم‌های کوچه ژاپنی و رقص دلفین‌ها آماده نمایش است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا