فرهنگی و هنری

جنجال در خانه در قاب شبکه های جام جم

نمایش دوباره پس از ۲ سال

پس از موفقیت فیلم جنجال در خانه به کارگردانی محمد کریمی در پلتفرم فیلیمو ، مجددا این فیلم به روی آنتن می رود.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک  آنلاین، فیلم جنجال در خانه همزمان با نمایش در پلتفرم فیلیمو از شبکه های جام جم پخش خواهد شد تا پس از دو سال مجددا در قاب تلویزیون دیده شود.

اعلا شخصیت اصلی داستان که فردی قدرتمند ، شجاع و جسور در محل کار خود می باشد ، در زندگی خصوصی خود با مشکلاتی روبرو می شود ، وی برای رسیدن به شرایط ایده آل در یک باشگاه ثبت نام می کند و…. این خلاصه ای از فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی است که فردا از شیکه های جام جم به روی آنتن خواهد رفت .

جعفر دهقان ، سعید کریمی ، شهرزاد عبدالمجید ، لیلا بوشهری ، حمید دبستانی ، حمید کریمی ، مهدیار آزادفر ، محمد رضا قربانی ، عباس نایی و جواد انصافی بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین علیرضا عزت ور قرار گرفتند .

این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ است و دارای موضوعی خانوادگی می باشد که قرار است فردا یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۷ صبح از شبکه جام جم ۳ و ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه جام جم یک برای علاقمندان به فیلم های اجتماعی پخش شود .

این گزارش حاکی است جنجال در خانه روز دوشنبه ۲۴ مهر ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه جام جم ۲ پخش خواهد شد . شایان ذکر است محمد کریمی هم اکنون در تدارک ساخت فیلم جدیدش تحت عنوان نذر بی بی است که در حال حاضر مرحله انتخاب بازیگر را پشت سر میگذارد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا