فرهنگی و هنریگفتگو

حمید کریمی بازیگر فیلم “پهلوان واقعی” : ما به شهدا بدهکاریم

از فیلم های پهلوانی حمایت کنیم

بازیگر فیلم “پهلوان واقعی” با پخش مجدد این فیلم به مناسبت فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی ، خواستار حمایت بیشتر از فیلم‌هایی با موضوع پهلوانی و ایثار شد.

حمید کریمی بازیگر فیلم‌های “پهلوان هرگز نمی‌میرد” و “پهلوان واقعی” با تبریک فرارسیدن هفته فرهنگ پهلوانی به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس به خبرنگار تیتر یک آنلاین گفت : آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم به همین خاطر بهترین تبریکات را نثار روح پر فتوح آنان خواهم کرد چون آنان پهلوانان واقعی هستند.

بازیگر فیلم “پهلوان واقعی” با تاکید بر اینکه ما به شهدا بدهکاریم ، اظهار داشت : فیلم “پهلوان واقعی” داستان یکی از همین پهلوانان را به تصویر کشیده است ، پهلوانانی که بدون هیچ چشمداشتی از زندگی و جوانی خود گذشتند تا ما در آسایش و امنیت باشیم.

حمید کریمی با بیان اینکه نقشم را در این فیلم خیلی دوست داشتم ، ادامه داد : “پهلوان واقعی” فیلم بی‌ادعایی بود ولی زیاد مورد حمایت قرار نگرفت که این موضوع دلخوری سازندگان اثر را به همراه داشت به همین خاطر امیدوارم با پخش مجدد آن در آینده از این نوع آثار در عمل حمایت کنیم.

“پهلوان واقعی” توسط محمد کریمی تهیه و کارگردانی شده است و هم اکنون در پلتفرم‌های تلوبیون ، فیلیمو و فیلیمو قابل مشاهده است.

فریبا ترکاشوند ، حمید کریمی ، عباس بابایی ، ابوالفضل بیات ، حمید دبستانی و صفر اجلی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا