فرهنگی و هنری

نسخه جدید فیلم “نذر بی‌بی” آماده نمایش شد

فیلم سینمایی “نذر بی بی” با تصویربرداری مجدد چندین سکانس و تدوین دوباره توسط حامد محمدیان آماده نمایش شد و جهت اکران در سینماهای تهران لحظه شماری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، با حضور سعید کریمی ، مهری سادات آل آقا و حمید کریمی چندین سکانس فیلم “نذر بی بی” مجدداً تصویربرداری شد و نسخه جدید این فیلم آماده نمایش گردید تا علاوه بر اکران سینمایی ، در پلتفرم فیلیمو بارگذاری گردد.

در نسخه جدید این فیلم که به زودی از آن رونمایی هم خواهد شد ، شهاب الدین بخارایی نیز برای تیتراژ پایانی قطعه‌ای را اجرا کرده و کار صداگذاری مجدد نیز بر عهده حامد محمدیان بوده است.

محمد امین نیکخواه طراحی پوستر پوستر جدید این فیلم را جهت ارائه به جشنواره فیلم‌های ورزشی بر عهده داشته و سعید امیری نیز به عنوان تصویربردار مجددا با این پروژه همکاری داشته است. اعظم مظفری و الناز بیرک آبادی نیز بازیگران جدید این فیلم هستند .

فیلم سینمایی “نذر بی بی” به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی قرار است در ایام محرم از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش گردد و با آغاز ماه محرم در پلتفرم فیلیمو بارگذاری شود و در دهه دوم محرم نیز بر پرده سینماها برود.

جلیل فرجاد ، مهرداد ضیایی ، مهری سادات آل آقا ، حمید کریمی ، علی سیاه تیری ، عباس بابایی ، احمدرضا جعفری ، ابوالفضل بیات ، رحمان مقدم ، منیژه حاجی پور و سعید کریمی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم‌محصول سال ۱۴۰۲ است و تاکنون از شبکه‌های جام جم و امید نیز پخش شده است.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا