فرهنگی و هنری

انتظار به پایان رسید ولی فرشته مزاحم به کرمان نرسید

فرشته مزاحم در ایستگاه جام جم

تله فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم از شبکه‌های جام جم به روی آنتن خواهد رفت.

محمد کریمی تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم ضمن تایید خبر فوق گفت : چون مراحل فیلمبرداری این فیلم تماماً در شهر رفسنجان از توابع استان کرمان جریان داشت ، تلاش بسیاری کردیم تا فیلم ابتدا از شبکه کرمان به روی آنتن برود که این اتفاق با توجه به جلسات متعدد رخ نداد ، به همین خاطر شاهد پخش آن از شبکه‌های جام جم در روز عید سعید غدیر خم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه انتظار به پایان رسید ولی فرشته مزاحم به کرمان نرسید ، به خبرنگار تیتر یک آنلاین گفت : از مردم خوب و خونگرم رفسنجان و مسئولین این شهر به خاطر حمایت از تولید این فیلم کمال سپاس را دارم و امیدوارم روز جمعه به تماشای این فیلم از شبکه جام جم بنشینند .

محمد کریمی در ادامه اضافه کرد : در حالی فرشته مزاحم به ایستگاه جام جم رسید که در تدارک تولید فیلم جدیدی تحت عنوان نذر بی‌بی برای پخش در ایام محرم هستیم.

تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم بیان داشت : همزمان با پخش فیلم از شبکه‌های جام جم یک و سه در روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ و همچنین جام جم ۲ در ساعت ۳۰ بامداد شنبه ، توزیع نسخه فیزیکی نیز آغاز و نسخه ای از فیلم هم تقدیم شبکه کرمان خواهد شد.

سعید کریمی ، مونا غمخوار ، فریبا ترکاشوند ، اسدالله یکتا ، آتش تقی پور ، جواد انصافی ، فرهاد بشارتی ، عباس نایی ، محمدرضا قربانی ، حمید کریمی ، عباس بابایی ، عرفان عزیزی ، فاطمه عرب ، شایان حبیبی ، امیرعلی احمدی و عباس محبوب بازیگران این فیلم ۹۸ دقیقه‌ای هستند.

این فیلم قرار است روز جمعه و بامداد شنبه از شبکه‌های جام جم یک دو و سه به روی آنتن برود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا