فرهنگی و هنریویژه

پرونده ۱۷ هزار خادمیار در استان تهران ساماندهی شد/ توجه به جذب نخبگان در حوزه خادمیاری

در راستای استفاده از توانمندی های مشتاقان خدمت به نیازمندان واقعی جامعه در قالب اهداف آستان قدس رضوی پرونده خادمیاران شایسته بررسی و ارزیابی شد.

معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران از ساماندهی ۱۷ هزار پرونده خادمیاری در کمتر از دوماه خبر داد و گفت: برای جذب نیروهای جدید توجه به توانمندی، کارآمدی و تخصص ملاک است تا بتوانند در حوزه‌های مربوطه خدمت کنند.

به گزارش تیریک آنلاین به نقل از شبکه خادمیاران رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، جلسه برنامه‌ریزی و رسیدگی به موضوعات حوزه معاونت خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با حضور معاون خادمیاری استان و معاونین مناطق و شهرستان‌ها در سالن جلسات مدیریت بحران منطقه ۶ تهران عصر امروز برگزار شد.

میثم جعفری معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اهمیت رسیدگی به پرونده‌های خادمیاران اظهار کرد: طی کمتر از دوماه با همکاری خادمیاران ستادی تعداد ۱۷ هزار پرونده خادمیاری که در نوبت گزینش بودند ساماندهی شد.

وی گفت: حدود ۹۶۰ نفر یاوری رضوی در سامانه معرفی شدند که با توجه به فعالیت مستمر تاکنون ۱۳۰ نفر به مرحله خادمیاری ارتقاء پیدا کرده اند.

معاون خادمیاری استان تهران با بیان اینکه یاوران ارتقا یافته و یاوران ثبت کانون‌های برتر درحال گزینش هستند افزود: در بحث جذب یاوران رضوی لازم است هماهنگی‌های مورد نظر با کمک معاونین مناطق و شهرستان ها انجام شود.

وی به تقلیل وضعیت ۴ هزار و ۲۳۰ نفر خادمیار که در یکسال و نیم گذشته هیچگونه فعالیتی نداشتند خبر داد و ادامه داد: انتخاب عرصه و مصداق در سامانه خادمیاری و ثبت گزارش پس از ارایه خدمت مورد تاکید است و این ضوابط شامل حال همه خادمیاران در هر کانون خدمتی عمومی و تخصصی می‌شود و کانال‌های آموزشی جهت انتقال اطلاعات راه اندازی شده است.

جعفری بر جذب نخبگان، افراد کمک‌کننده و کارآمد در حوزه خادمیاری تاکید کرد و افزود: برای جذب‌های جدید نوع تخصص، مورد تایید بودن و توانمندی ملاک است و معاونین باید با آمایش ظرفیت‌ها از خادمیاران در حوزه‌های مربوطه استفاده کنند.

وی افزود: حدود ۱۸۰۰ مسوول کانون در استان تهران داریم و جهت سرعت گرفتن امور معاونت خادمیاری استان، معاونین معین انتخاب و به مناطق و شهرستان‌ها معرفی شده‌اند.

معاون خادمیاری استان تهران خاطر نشان کرد: تغییر سبک سیستم جذب با کمک، همراهی و همکاری معاونت‌های خادمیاری در مناطق و شهرستان‌های استان تهران محقق خواهد شد.

در ادامه جلسه هریک از معاونت‌های خادمیاری مناطق و شهرستان‌ها درخصوص مشکلات مربوط به حوزه خادمیاری، دسترسی خادمیاران و یاوران رضوی به سامانه و مسایل مربوطه را مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا