اقتصادی

آموزش عضویت در سایت بایننس + نحوه واریز ارزهای دیجیتال به حساب بایننس

ارزهای دیجیتال به ‌عنوان یکی از محبوب ‌ترین بازارهای جهانی در بین مردم دنیا است. دوازده سال پیش و در تاریخ ۳ ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی شبکه بیت ‌کوین شروع به‌کار کرد و به سرعت در بین هواداران خود محبوب شد. اما نبود بستری برای خرید و فروش بیت ‌کوین دسترسی به این ارز دیجیتال را محدود می ‌کرد! در اینجا بود که برخی از فعالان، با ایجاد یک بستر مناسب و امن سعی کردند زیرساختی فراهم کنند تا مردم دنیا بتوانند بیت ‌کوین ‌های خود را خرید و فروش کنند. به همین دلیل صرافی‌ های یا همان اکسچنج (Exchange) ارزهای دیجیتال به‌ وجود آمدند.

عضویت در بایننس

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، صرافی بایننس (BINANCE) یکی از محبوب ‌ترین و بزرگترین صرافی ‌های ارز دیجیتال در دنیا است که شما می ‌توانید در این صرافی به خرید و فروش کوین ‌های مختلف در حوزه ارزهای دیجیتال بپردازید. صرافی بایننس یا Binance یک صرافی کریپتو به کریپتو است! به این معنا که کاربران فقط می ‌توانند از آن برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

اگر شما در حال حاضر ارز دیجیتالی در اختیار ندارید، قبل از شروع معامله در صرافی Binance، لازم است تا ارز دیجیتال موردنظر خود را تهیه نمایید. پس از آنکه کریپتوکارنسی‌ های خود را خریداری کردید، اکنون می ‌توانید از آن برای معامله با بیش از ۲۰۰ کوین و توکن مختلف در صرافی Binance استفاده کنید.

این پلتفرم آنلاین به دلیل طیف گسترده‌ ی کوین‌ های موجود در آن، سرعت بالای معاملات، میزان کارمزد کم و کاربرپسند بودنش برای مبتدیانی که قصد دارند اولین قدم خود را در فضای ارزهای دیجیتال بردارند، بسیار مناسب است. برای انجام این کار، پس از خرید ارز دیجیتال باید به وبسایت بایننس آدرس www.binance.com بروید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

توجه

با توجه به قوانین این سایت، شما باید در ابتدا بررسی کنید که آیا کشورتان در لیست تحریم‌ های تجاری یا اقتصادی قرار دارد یا خیر! چرا که اگر با آگاهی از این موضوع عضو شوید، Binance این حق را دارد که در صورت مشاهده ‌ی عدم رعایت شرایط توسط کاربران، هر حسابی را لغو یا مسدود کند. از آنجایی که کشور ما نیز در لیست تحریم‌ ها قرار دارد، شما باید اکانتی با مشخصات و آی‌پی غیر ایرانی ایجاد کنید!

عضویت در بایننس

مراحل عضویت در سایت بایننس

اطلاعات زیر را وارد کنید، سپس گزینه‌ I agree to Binance’s Terms Of Use را انتخاب و بر روی دکمه‌ Register کلیک کنید.

ترید در بایننس (Binance)

پس از آن باید اثبات کنید که ربات نیستید و از شما می ‌خواهد تا معمای امنیتی را حل کنید. برای انجام این کار باید دکمه‌ آن را با موس بگیرید و به سمت راست بکشید تا فرم شما ثبت شود.

ترید در بایننس (Binance)

سپس لینک تائید عضویت به آدرس ایمیلتان ارسال می‌ شود که پس از کلیک بر روی این لینک، حساب کاربری Binance شما فعال خواهد شد.

ترید در بایننس (Binance)

پس از طی مراحل ثبت ‌نام، فراموش نکنید که اقدامات امنیتی حساب خود را از همان ابتدا تکمیل کنید، بدین ‌صورت که وقتی برای اولین بار وارد حساب کاربری‌ خود می‌ شوید، از شما سوال می ‌شود که از چه طریق می ‌خواهید کد ۲FA را دریافت کنید! google authenticator یا sms authenticatio:

ترید در بایننس (Binance)

دقت داشته باشید ۲FA یک احراز هویت دو عاملی است که برای امنیت بیشتر، ورود به‌حساب کاربری را به دو مرحله تبدیل می‌کند تا اگر کسی به رمز عبور و نام کاربری شما دسترسی یافت، نتواند وارد حساب کاربری ‌تان شود. برای مثال اگر گزینه‌ی google authenticator را فعال کنید، هرزمانی که بخواهید وارد حساب کاربری‌تان در Binance شوید، پس از واردکردن رمز عبور و نام کاربری، از شما می‌خواهد تا کد امنیتی که برای شما در اپلیکیشن google authenticator فرستاده‌شده است را وارد کنید. پس باید به موبایلتان دسترسی داشته باشید و آن کد را در قسمت مربوطه سایت وارد کنید.

واریز ارزهای دیجیتال خود به سایت Binance

اکنون که حساب شما فعال ‌شده است، باید قبل از انجام هرگونه معامله، ارزهای دیجیتال خود را به حسابتان اضافه کنید تا بتوانید به خرید و فروش کریپتوکارنسی ‌ها بپردازید. برای تبدیل ارز دیجیتال خود به ارز دیگری باید به قسمت Deposit حساب کاربری ‌تان وارد شوید.

ترید در بایننس (Binance)

با کلیک بر روی کلمه‌ Deposit آدرسی که باید ارز را به آن بفرستید برایتان نمایش داده می‌شود. به‌عنوان مثال برای ارسال ارز اتریوم، با کلیک بر روی دکمه Deposit، روبروی ارز ETH (اتریوم) یک آدرس در فیلد BTC Depost Address نمایش داده می‌شود که بیت کوین را باید به آن آدرس بفرستید.

ترید در بایننس (Binance)

تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه میزان اتریوم می‌خواهید به‌حساب Binance خود ارسال کنید و سپس بر روی گزینه‌ی Send کلیک کنید. وجوه شما به‌محض پردازش توسط شبکه‌ی اتریوم در حساب Binance تان ظاهر می‌ شوند. پس از اضافه شدن کریپتوکارنسی‌ ها به موجودی حسابتان، می ‌توانید کل موجودی حساب و ارزش آن را در قسمت بالای صفحه در Deposits Withdrawals مشاهده کنید.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا