اقتصادی

آیا تحریم ها دارایی های موجود در کیف پول بیت کوین را تهدید می کند؟

بیت کوین (bitcoin) ، یکی از انواع کریپتو کارنسی ها (cryptocurrency) یا همان ارزهای دیجیتال می باشد که به صورت غیر متمرکز در بستر شبکه بلاک چین فعالیت می ‌کند. این ارز با محاسبات بسیار پیچیده ریاضی به صورت رمزهای دیجیتالی به دست می ‌آید و همین امر باعث شده است تا ارزش پولی داشته باشد! اتفاقی که سبب می شود تا به امنیت کیف پول بیت کوین نیز توجه هر چه بیشتری داشته باشیم.

کیف پول بیت کوین

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی در دنیا است که امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است و در میان انواع ارزهای دیجیتالی که وجود دارد، بسیاری از افراد به دنبال کسب این ارز دیجیتالی ارزشمند می باشند. اما یکی از مهم ترین مواردی که در تضمین سود بیت کوین تاثیر گذار است، امنیت در خرید و نگهداری آن می باشد.

از جمله ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت بیت کوین (bitcoin) شده این است که تمام ویژگی‌ های پول ‌های واقعی مانند قابلیت خرید کردن ، سرمایه گذاری ، انتقال ارزش و … را دارد اما با این تفاوت که به دلیل غیر متمرکز بودن آن تحت نظارت هیچ دولت یا سازمان خاصی نمی باشد و در نتیجه تمامی واسطه ‌ها در انجام معاملات با این رمز ارز از بین رفته ‌اند! از سوی دیگر با توجه به استفاده از فرآیندهای ریاضی بسیار پیچیده در استخراج این ارزهای دیجیتالی بسیار امن تر از پول‌ های رایج عمل می نمایند و از درجه امنیت به مراتب بالاتری برخوردار می ‌باشند.

اما در این بین این سوال مطرح می شود که آیا تحریم ها دارایی های موجود در کیف پول بیت کوین را به خطر می اندازند؟

توجه داشته باشید چنانچه بیت کوین خود را در کیف پول‌ هایی که در کشور آمریکا فعالیت دارند نگهداری کنید، این احتمال وجود دارد که دسترسی شما را به کیف پول محدود کنند. لذا در زمان انتخاب کیف پول، توصیه ‌می ‌شود از کیف پول ‌های متن بازی استفاده کنید که در کشور آمریکا فعالیت ندارند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا