اقتصادیویژه

لیست بهترین و امن ترین کیف پول های بیت کوین در سال 2021

اگر یک کیف پول بیت کوین مناسب برای نگهداری داریی ‌های خود انتخاب کنید، می ‌توانید از امنیت بیت کوین های خود مطمئن باشید! البته فراموش نکنید که بایستی تمام جوانب احتیاط را رعایت کنید و کلید خصوصی کیف پول انتخابی‌ خود را هر چه که باشد، به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید و آن را در جایی امن و مطمئن نگهداری کنید. پس می توان گفت آشنایی با امن ترین کیف پول های بیت کوین بسیار مهم است!

امن ترین کیف پول های بیت کوین

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، خرید و فروش و استخراح بیت کوین، شبانه‌ روز در حال انجام است و رقم ‌های بزرگی در بین کاربران جابجا می‌ شوند! قبل از هر چیز دیگری در معاملات بیت کوین، توجه به انتخاب یک کیف پول امن که قابلیت بالایی در نگهداری ارز دیجتیال داشته باشد و در مقابل دزدی و هک شدن، سرسختانه مقاومت کند، از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

کیف پول های زیادی تا کنون برای بیت کوین طراحی شده ‌اند که همگی کم و بیش از امنیت خوبی برخورداند. به طور کلی دو نوع کیف پول وجود دارد: کیف پول سرد و کیف پول داغ

کیف پول سرد

کیف پول‌ های سرد در واقع دستگاه‌ های فیزیکی یا همان سخت ‌افزاری هستند که قابلیت ذخیره‌ سازی بیت کوین را در محیطی کاملا امن دارند! این کیف پول ها با وجود امنیت و حفاظت بالایی که دارند نسبت به کیف پول‌ های داغ، از محبوبیت کمتری برخوردارند. شاید دلیل اصلی این موضوع را بتوان در قیمت بالای آن ‌ها به ویژه در مقایسه با رایگان بودن کیف پول‌ های داغ دانست. به کیف پول ‌های سرد، کیف پول آفلاین نیز گفته می‌ شود. این کیف پول‌ها را می ‌توان امن ترین کیف پول بیت کوین نامید.

کیف پول داغ

کیف پول داغ، اصطلاحا به کیف پول‌ های آنلاین گفته می ‌شود که امکان ذخیره‌ سازی بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را در سرورهای رمزگذاری شده دارد. کیف پول های داغ یکی از محبوب ‌ترین گزینه‌ های کیف پول برای کاربران بیت کوینی هستند. این کیف پول‌ ها به راحتی در دسترس افراد هستند و از هر جا و هر زمانی که بخواهند می ‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

بیشتر کیف پول‌ های داغ، رایگان هستند و به کاربران این فرصت را می‌ دهند تا با امتحان کردن آن‌ ها از میزان امنیت آن ها مطمئن شوند. هر چند که همین امنیت، بزرگ ‌ترین مسئله‌ای است که کیف پول‌ های داغ با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند. در واقع نمی ‌توان آن ‌ها را جزو امن ترین کیف پول بیت کوین به حساب آورد! زیرا امکان هک شدن آن توسط بدافزارها و هکرها زیاد است. البته بعضی وب‌ سایت ‌ها، کیف پول ‌های داغ امن ‌تری ارائه می ‌دهند ولی با این حال، خطر سرقت سرمایه شما همیشه وجود دارد.

امن ترین کیف پول های بیت کوین

کیف پول ‌های زیر در حال حاضر بهترین گزینه‌ های موجود برای ذخیره بیت کوین هستند:

  • کیف پول نرم ‌افزاری Trust Wallet (موبایل)
  • کیف پول سخت ‌افزاری Ledger
  • کیف پول سخت ‌افزاری Trezor
  • کیف پول نرم‌ افزاری Mycelium (موبایل)
  • کیف پول نرم‌ افزاری BlueWallet (موبایل)
  • کیف پول نرم‌ افزاری Electrum (دسکتاپ و موبایل)
  • کیف پول نرم‌ افزاری Exodus (دسکتاپ و موبایل)
  • کیف پول نرم‌ افزاری Bitcoin Wallet (موبایل)
  • کیف پول نرم‌ افزاری Blockchain.com (تحت وب)
  • کیف پول‌ کاغذی بیت کوین با وب ‌سایت Bitaddress.org (ذخیره‌ سازی سرد)

به یاد داشته باشید برای کاربران ایرانی، ذخیره ارزهای دیجیتال روی صرافی‌ ها می ‌تواند خطر تحریم و بلوکه‌ شدن سرمایه را به همراه داشته باشد!

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا