اقتصادی

احتمال سقوط قیمت دلار در روز دوشنبه صحت دارد؟

به نظر می رسد بازار همچنان در حال ادامه دادن به نوسانات بسیار زیاد خود می باشد و قیمت ها به شکل واقعی جا به جا نمی شوند. می توان گفت مهم ترین عامل نوسانات بازار در روز های اخیر نوسانات قیمت دلار می باشد که نه تمایل به کاهش از خود نشان می دهد و توان چندانی برای افزایش قیمت واقعی ندارد!

در این مطلب از تیتر یک آنلاین، توضیحاتی درباره احتمال سقوط قیمت دلار در روز دوشنبه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. از یک طرف در بازار ارز زمزمه تحقق وعده عبدالناصر همتی و کاهش قیمت دلار با برگزاری سخنرانی جو بایدن به گوش می ‌رسد و از طرف دیگر عده ‌ای به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به روابط دیپلماسی ایران و آمریکا هستند! به همین دلیل، جو بلاتکلیفی و انتظارات متفاوت از آینده نرخ ارز، بسیاری از معامله‌ گران به خصوص بازیگران قدیمی برای ورود به بازار ریسک نمی‌کنند و از ترس زیان سنگین احتمالی، ترجیح می ‌دهند سود‌های یکی دو روزه را به نوسان ‌گیران ببخشند.

روز گذشته بازار ارز تحت تاثیر صحبت‌ های عبدالناصر همتی و وعده دلار ۲۰ هزار تومانی او دچار جو کاهشی شد و دلار با افت ۵۰۰ تومانی تا مرز ۲۴ هزار تومان پایین آمد، از طرفی خبر رسید که جو بایدن قرار است دوشنبه شب برای اولین بار با حضور در محل وزارت امور خارجه در مورد سیاست خارجی آمریکا با آنتونی بلینکن دیدار و گفت ‌و‌ گو نماید؛ در همین رابطه برخی معامله ‌گران احتمال می‌ دادند که آمریکا درباره موضع خود نسبت به برجام صحبت‌ می ‌کند و در پی آن قیمت دلار سقوط خواهد کرد، به همین دلیل حجم فروش‌ های خود را از ترس زیان سنگین بالا بردند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا