اقتصادیویژه

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2021

بسیاری از کاربران بازار ارزهای دیجیتال تصور می کنند که بیت کوین به علت پرچم­ داری در بازار ارزهای دیجیتال، تنها رمز ارزی است که ارزش سرمایه گذاری دارد. این در حالی است که امروزه و با پیشرفت فناوری ارزهای دیجیتال و معرفی آلت کوین های بسیار زیاد به این بازار، دیگر بیت کوین تنها گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری نیست.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بیت کوین شناخته شده ترین و با ارزش ترین رمز ارز موجود در بازار ارز های دیجیتال است و در کنار آن ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که می توان بر روی آنها سرمایه گذاری کرد. البته به یاد داشته باشید چنانچه قرار است با ارزهای دیجیتال کاری غیر از جابه‌جایی پول و خرید انجام دهید، قطعا آن کار سرمایه‌ گذاری بلندمدت در ارزهای دیجیتال نیست! تنها سرمایه ‌گذاری که در این حوزه منطقی است، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نوسان ‌گیری از این بازار است.

انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری با وجود تنوع بسیار گسترده ای که در حال حاضر در بازار رمز ارزها وجود دارد، بسیار دشوار است. از آنجایی‌ که بازار‌ خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دنیا یک بازار دو‌طرفه است و می ‌توان معاملات معکوس نیز در این بازارها انجام داد، در نتیجه اگر شما مهارت ‌های تحلیل تکنیکال کافی داشته باشید و بتوانید ترندهای صعودی و نزولی را پیش ‌بینی کنید، می‌ توانید نه‌ تنها از بازار صعودی بلکه از بازار نزولی هم سود فراوان کسب کنید.

در حال حاضر ایده‌ها و نظرات گوناگونی درباره اینکه چه ارزهای دیجیتالی در سال 2021 میلادی رشد چشم‌ گیری خواهند داشت، وجود دارد. هرکسی با توجه به نگاه خود، ارزهای دیجیتال متفاوتی را معرفی می ‌کند. این نظرها البته روی چند ارز دیجیتال خاص اشتراک هم دارند! ما در ادامه این ارزهای دیجیتال که چند کارشناس شانس رشد آن ‌ها را بیش از بقیه می ‌بینند، می ‌آوریم:

بیت کوین

ارز دیجیتال بیت ‌کوین (BTC) نیازی به معرفی ندارد و در حال حاضر چیزی بیش از 70 درصد از تمام ارزش بازار رمز ارزها را در اختیار خود دارد و با در نظر گرفتن تاریخچه بیت کوین و تحلیل بازار ارز دیجیتال، به احتمال بسیار زیاد ارزش بازار بیت ‌کوین در آینده بسیار بیشتر از حال حاضر خواهد بود. سرعت انجام تراکنش‌ها در شبکه بیت ‌کوین کم است. در نتیجه استفاده از آن در مقیاس بزرگ عملا ممکن نیست و به همین دلیل خیلی صرف نمی ‌کند که شما بخواهید پول خرید از سوپرمارکت را با بیت‌کوین بپردازید؛ زیرا تایید تراکنش می‌تواند حداقل ده دقیقه زمان ببرد.

اتریوم

پس از بیت‌کوین و با بیش از 27 میلیارد دلار ارزش در بازار، در حال حاضر اتریوم (ETH) مهم‌ ترین ارز دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها بحساب می آید. این ارز دیجیتال بر اساس بهره گیری از قراردادهای هوشمند ساخته شد. علاوه بر این از جمله رویدادهایی که در سال جاری میتواند بر روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر بسزایی داشته باشد، روی دادن یک فورک یا انشعاب در آن است.

استلار

این ارز دیجیتال با نماد XLM یکی از رمز ارز­هایی است که در چند سال اخیر روانه بازار شده است و شبکه ای متن باز، غیرمتمرکز و بر بستر بلاک چین است. استلار انجام تراکنش­‌ های برون مرزی را با سرعتی بسیار بالاتر ممکن ساخته است و همچنین کارمزد تراکنش ها در شبکه آن بسیار پایین است و هم اکنون یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است.

ریپل

ریپل در حقیقت شبکه ای جهت تبادل تراکنش ‌های مالی است و واحد تراکنش‌های مالی در شبکه این ارز دیجیتال XRP است. یکی از ویژگی های ریپل این است که به شدت مورد استقبال بانک ‌ها و سیستم ‌های مالی دنیا قرار گرفته است و از این رو یکی از بهترین های بازار ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بحساب می آید.

بایننس کوین

بایننس بزرگ ‌ترین صرافی دیجیتال در دنیا است و توکن آن نیز بایننس کوین با علامت اختصاری BNB است. این ارز دیجیتال در 2 سال اخیر رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است و یکی از بیشترین پتانسیل ها را برای پیشرفت در بازار فعلی ارزهای دیجیتال دارد. از این رو بسیاری از سرمایه گذاران نگاه ویژه ای به این رمز ارز شناخته شده دارند.

نئو

نئو (NEO) یکی از پیشروترین ارزهای دیجیتال در دنیا است. نئو اولین ارز دیجیتال چینی است که به‌ صورت کدباز عرضه شده است. نئو یک ارز دیجیتال نسل سوم است که سرعت معاملات در آن بسیار بالاست و همین ‌اکنون ‌نیز می‌ تواند برای پرداخت‌ های فروشگاهی استفاده شود. از آن ‌سو پروژه نئو از ابتدا بر پایه ایده ترکیب سرمایه‌ های دیجیتال و سرمایه‌ های واقعی ساخته شده است. به همین دلایل نئو یکی از ارزهای دیجیتالی است که به‌صورت بالقوه امکان رشد در آن زیاد است.

کاردانو

یکی از محبوب ­‌ترین ارزهای دجیتال بازار ارز دیجیتال کاردانو با نماد ADA است که قابلیت پشتیبانی از قرارداد های هوشمند را دارا است. این ارز دیجیتال قابل استخراج نیست و هدف اصلی آن انجام تراکنش­‌هایی بیشتر و سریع تر و ارزانتر است و با توجه به محبوبیت بالایی که دارد ارزش آن در بازار روز به روز در حال افزایش است.

دش

به عقیده بسیاری از تحلیل گران بازار رمز ارز ها ارز دیجیتال دش یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2020 است. ویژگی اصلی این ارز دیجیتال سرعت بالای انجام ترانش ها در آن است. روند رشد قیمتی ارز دیجیتال دش با 10 دلار در زمان عرضه به بازار، 1540 دلار در زمان اوج و حدود 80 دلار در زمان نگارش این مقاله است و از این رو آن را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 میلادی قلمداد کرد!

تزوس

این ارز دیجیتال با رشد ۱۲۰ درصدی در سال، سرعت توسعه بالا و ثبات بسیار زیاد در تیم توسعه دهندگان و مدیران یکی از بهترین گزینه های سرمایه‌گذاری در سال 2021 میلادی است.

کریپتو

این ارز دیجیتال در سال 2018 به بازار عرضه شد و ارزش آن کمتر از یک دلار است، ولی با توجه به رشد قیمتی چشم گیری که داشته است توانسته تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران بازار رمز ارزها را به خود جلب کند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا