اقتصادی

اصناف نقشی افزایش قیمت‌ها نقشی ندارند

سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس با بیان اینکه در تنظیم بازار باید از ظرفیت اصناف به درستی استفاده شود، گفت: اصناف باعث گرانی‌ها نیستند و فعالان این حوزه نیز از افزایش قیمت‌ها آسیب می‌بینند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین؛ سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس در تشریح نشست فراکسیون متبوعش با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: مشکلات حوزه اصناف در این نشست مورد بررسی قرار گرفت؛ شیوع ویروس کرونا مسائل عدیده‌ای برای اصناف ایجاد کرده و موجب ضرر آن‌ها و التهاب بازار شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در این جلسه، افزود: در این نشست مقرر شد، جلسه بعدی فراکسیون اصناف در بازار تهران برگزار شود، از سوی دیگر جلسات فراکسیون اصناف با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر برگزار شود تا مشکلات این حوزه با جدیت پیگیری شود.

بازار

سخنگوی فراکسیون اصناف اضافه کرد: گرانی‌ها و نظارت بر بازار یکی دیگر از محور‌های بررسی شده در این نشست بود که مقرر شد، در تنظیم بازار از ظرفیت اصناف به درستی استفاده شود، همچنین مجلس تدابیر لازم برای اصلاح قانون نظام صنفی را پیش‌بینی کند تا از ظرفیت‌های اصناف به خوبی استفاده شود.
منبع: میزان
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا