اقتصادی

توزیع دلار تقلبی در بازار صحت دارد؟ + واکنش پلیس به این موضوع

پس از ارائه گزارش هایی در خصوص توزیع دلار تقلبی در بازار، با تلاش ماموران کلانتری 11 مرکزی کرج، فردی که اقدام به فروش دلار تقلبی در مقابل صرافی های اطراف میدان سپاه می کرد، دستگیر شد و از او 49 هزار و 250 دلار تقلبی کشف شد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر و در توضیح توزیع دلار تقلبی در بازار گفت: ماموران کلانتری 11 مرکزی کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش ارز تقلبی توسط فردی در مقابل صرافی های حوالی میدان سپاه کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در ادامه ماموران با شناسایی متهم او را زیر نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب نامبرده را حین فروش دلار تقلبی با قیمت پایین تر از نرخ بازار  دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم 985 عدد اسکناس تقلبی 50 دلاری کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از متهم 49 هزار و 250 دلار تقلبی کشف شده، تصریح کرد: کارشناسان ارزش واقعی دلارهای کشف شده را حدود 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند. سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد از خرید ارز از مراجع غیررسمی خودداری نمایند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا