اقتصادی

جزئیات کشف اختلاس میلیاردی در اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمان

هر از چندی خبر کشف یک فساد کلان و دستگیری مجرمان توسط دستگاه قضا منتشر می شود! به تازگی یک مقام مسئول قضایی به کشف فساد در اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمان اشاره کرده است و در این باره گفته است: مدیرکل این اداره در بازداشت به سر می برد و علاوه بر این فرد، ۵۰ نفر از دیگر مسئولان و دست اندرکاران این اداره و مرتبطین با این پرونده فساد نیز به دستگاه قضایی احضار شدند! اما مجموع بازداشت شدگان این پرونده تاکنون دو نفر است.

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان حجم فساد کشف شده در پرونده فساد اداری اداره کل اقتصاد و دارایی استان را تاکنون ۱۳ میلیارد ریال اختلاس و ارتشاء برشمرد و اظهار کرد: ۳۲ قطعه سکه بهار آزادی نیز به عنوان اموال حاصل از جرم در این پرونده شناسایی و توقیف شده است. در راستای اجرای فرامین مقام رهبری و بنا به تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر مبارزه گسترده و بی امان علیه فساد اداری و اجرائی، در سال جاری در پرونده های متعدد بیش از ۵۰ نفر از مسئولین اداری و اجرایی استان احضار شده و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

مدیران احضار شده به اتهام اختلاس، اخذ رشوه ، تحصیل مال از طریق نامشروع ، تضیییع اموال دولتی، پولشویی، استفاده غیر مجاز از اموال دولتی و … از سوی این دادسرا تحت تعقیب قرار گرفته و ۲۰ نفر  از این افراد بازداشت شده اند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا