اقتصادی

خرمای ماه رمضان 1400 با قیمت و کیفیت مناسب کجا عرضه می شود ؟

براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد که خرمای ماه رمضان 1400 با کیفیت و قیمت مناسب با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، سازمان صمت استان ها و اتاق اصناف در بازار توزیع شود.

خرمای ماه رمضان 1400

خرمای ماه رمضان 1400

براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد که در ماه رمضان خرمای با کیفیت و قیمت مناسب با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، سازمان صمت استان ها و اتاق اصناف در بازار توزیع شود.

در مصوبه تنظیم بازار در این ارتباط آمده است:

با توجه به تولید محصول خرما و انباشت این محصول در سردخانه‌ها مقرر گردید به منظور عرضه خرما با قیمت و کیفیت مناسب در ایام ماه مبارک رمضان مراتب همکاری در جذب و تخصیص کالاها با محوریت مدیر پروژه تعیین شده و با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران فروشگاه‌های زنجیره‌ای سازمان صنعت معدن و تجارت استان ها و اتاق اصناف در شبکه گسترده با قیمت مناسب توزیع گردد.

 در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است:با توجه به تولید محصول خرما و انباشت این محصول در سردخانه‌ها مقرر گردید به منظور عرضه خرما با قیمت و کیفیت مناسب در ایام ماه مبارک رمضان مراتب همکاری در جذب و تخصیص کالاها با محوریت مدیر پروژه تعیین شده و با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها و اتاق اصناف در شبکه گسترده با قیمت مناسب توزیع گردد.

لینک خبر در بخش اقتصادی ایسنا

قیمت روز ارز و طلا و سکه

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا