اقتصادیتولیدحمل و نقلویژه

قاسم مطلبی گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه پیشتاز ترانزیت کالاهای تجاری

صادرات و واردات بیش از 13هزار دستگاه کامیون کالاهای تجاری از تولیدات منطقه ویژه اقتصادی کاوه

بیش از 13 هزار دستگاه کامیون، کالاهای صادراتی وارداتی و ترانزیتی واحدهای تولیدی شهر صنعتی کاوه از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه صورت گرفته است.

به گزارش تیتریک آنلاین، قاسم مطلبی مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت : در سه ماهه ابتدای سال جاری 139 هزار تن کالا به ارزش بیش از 71 میلیون دلار کالا با انجام تشریفات کامل گمرکی از این گمرک صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 17 درصد و از نظر ارزشی 26 درصد رشد داشته است. این میزان فعالیت صادراتی توسط 7 هزار دستگاه کامیون صورت گرفت.
مطلبی افزود : 893 فقره اظهارنامه وارداتی به وزن 66 هزار تن کالا به ارزش 161 میلیون دلار واردات صورت گرفته است.که از نظر وزنی 33 درصد و از نظر تعداد اظهارنامه 9 درصد رشد داشته است . این میزان حجم واردات توسط 3300 کامیون وارداتی صورت گرفته است.
ایشان در مورد میزان کالاهای ترانزیت خارجی به گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز عنوان کرد: بالغ بر 61 هزار تن کالا به این گمرک ترانریت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 52 درصد رشد داشته است. قابل ذکر اینکه این حجم ترانزیت نیز توسط 3 هزار دستگاه کامیون صورت گرفته است .

انتهای پیام /

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا