اقتصادی

جزئیات دریافت وام تعمیرات مسکن بانک صادرات در سال ۹۹ + شرایط و قسط وام

یک خانه به مرور نیاز به تعمیرات پیدا می ‌کند! بانک ‌ها جهت کمک به افراد برای بازسازی و بهسازی خانه ‌ها، وام تعمیرات خانه یا همان وام جعاله ارائه می ‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، یکی از نکات مهمی که هر کسی قبل از اینکه راهی یکی از شعبه ‌های بانک ‌ها برای دریافت تسهیلات در هر سطحی شود، این است که کدام بانک، چه میزان تسهیلات و با چه شرایطى اعطا می‌کند و اساسا تسهیلات درخواستی او یا طرحی که می ‌خواهد برای اجرای آن از بانک وام بگیرد، در حوزه کدام بانک است.

یکی از ملاک‌ های مهم انتخاب بانک خوب برای مشتریان نحوه پرداخت وام و تسهیلات دهی آن بانک است. اعطای وام جعاله از طرف بانک صادرات باعث شده است که این بانک در زمره بانک‌ های خوب از دیدگاه مردم واقع شود. وام جعاله بانک صادرات یا همان وام جعاله توانسته است مشکل بسیاری از افراد را برای تامین هزینه‌ های تعمیرات و نوسازی خانه ‌شان برطرف کند.

وام جعاله بانک صادرات به منظور بازسازی، تعمیرات و نوسازی آپارتمان و خانه ‌های قدیمی به افراد واجد شرایط تعلق می ‌گیرد که از آن به‌ عنوان وام جعاله هم نام برده می‌شود. وام تعمیرات خانه مبلغی مصوب جهت انجام امور تعمیراتی و بازسازی بناها و ساختمان‌هایی است که نیاز به مرمت و تعمیرات دارد.

وام تعمیر مسکن با سند شش ‌دانگ از دسته وام ‌هایی است که طرفدار زیادی دارد! تسهیلات تعمیرات مسکن بانک صادرات که در قالب وام جعاله است به افرادی تعلق می ‌گیرد که دارای واحد مسکونی باشند. دقت داشته باشید در بانک صادرات برای مبالغ بالاتر از ۲۰ میلیون تومان به‌ جای ضامن‌ های رسمی، سند ملک در رهن بانک می ‌رود. برای وام زیر ۲۰ میلیون دو ضامن رسمی و گواهی کسر از حقوق کافی است.

حداکثر سقف تسهیلات تعمیرات بانک صادرات در قالب وام جعاله مبلغ ۵۰ میلیون تومان و مدت بازپرداخت حداکثر ۲ سال است. پشتوانه تسهیلات جعاله تعمیر و تکمیل مسکن، می ‌تواند وثیقه ملکی سفته و یا سپرده های سرمایه‌ گذاری مدت ‌دار، گواهی سپرده مدت ‌دار و اوراق مشارکت مطابق با آخرین دستورالعمل ‌های بانک باشد.

شرایط دریافت وام تعمیرات مسکن از بانک صادرات

  1. داشتن حساب قرض الحسنه،
  2. نیاز به سپرده،
  3. زمان باز پرداخت حداکثر 36 ماه،
  4. مبلغ سود 18%،
  5. نیاز به دریافت ضمانت (سند ملک)
  6. سقف وام تا 50.000.000 تومان ( امکان افزایش سقف وام در بعضی شعبه ها با توجه به بودجه شعبه میسر است)،
  7. سند باید ، با نام وام گیرنده یکی باشد،
  8. وام گیرنده نباید در گذشته از همین بانک وام گرفته باشد،
  9. نداشتن سابقه چک برگشتی،
  10. عدم دیگر ، وام های تسویه نشده.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام تعمیرات مسکن بانک صادرات

جهت دریافت وام تعمیرات مسکن بانک صادرات اشخاص حقیقی و حقوقی باید مدارک زیر را به بانک صادرات ارائه دهند:

اشخاص حقیقی برای دریافت وام تعمیرات بانک صادرات لازم است: مشخصات ثبتی شامل: تصویر شناسنامه، تصویر از پشت و روی کارت ملی و مجوز فعالیت مورد نظر به‌علاوه تصویر سند مالکیت (هر نوع سندی که مالکیت مشتری را محرز نماید) از ملک مورد تعمیر یا تکمیل را برای دریافت وام تعمیرات مسکن بانک صادرات به این بانک ارائه دهند.

اشخاص حقوقی برای دریافت وام تعمیرات بانک صادرات لازم است: تصویر اساسنامه، اظهارنامه ثبت شرکت، شرکت نامه (برای شرکت ‌های با مسئولیت محدود)، آگهی تاسیس، آگهی تغییرات و تصویرشناسنامه و پشت و روی کارت ملی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت و سایر مجوزهای لازم جهت انجام کار موضوع قرارداد و ارائه مستندات مالی لازم که تاییدکننده فعالیت است را به منظور دریافت وام تعمیرات مسکن بانک صادرات به این بانک ارائه دهند.

دیگر مدراک مورد نیاز برای دریافت وام تعمیرات مسکن بانک صادرات: ارائه آخرین فیش آب، برق و یا گاز مصرفی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی جهت تطبیق آدرس متقاضی با محدوه لازم و ضروری است. همچنین هر دو اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت وام جعاله بانک صادرات باید مدارک مربوط به وام تعمیرات که شامل: تقاضای کتبی، تصویر اجاره نامه محل فعالیت یا سند مالکیت، ارائه وثیقه‌ ها و تضمین ‌های لازم و مورد تایید بانک و تکمیل مدارک مربوط ضامن یا ضامنین مورد قبول بانک و اصل مدارک درخواستی را به بانک ارائه دهند.

دریافت یا پرداخت قسمتی از مبلغ وام بانک صادرات به عنوان پیش دریافت و یا پیش پرداخت توسط شعب بانک مجاز است.

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
سود 18٪
نیاز به سپرده ندارد
حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه
نوع ضمانت سند ملک
سقف وام
200,000,000 تومان (۲۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می ‌شود)
مسدودی سپرده ندارد
قسط وام 7,230,479 تومان
هزینه فرصت مسدودی 32,525,217 تومان
کل سود وام 60,297,248 تومان
مجموع رقم وام و سود 259,006,000 تومان
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا