اجتماعیاقتصادیبانک و بیمهویژه

وام ازدواج ۲ هزار جوان یزدی بزودی پرداخت می شود

تیتریک آنلاین – معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در توییتی درباره سفر خود به یزد نوشت:‌ مصوب شد وام قرض الحسنه ازدواج حدود ۲ هزار جوان یزدی که در نوبت دریافت وام هستند در اسرع وقت پرداخت شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ‌ وحید یامین پور در گزارشی با عنوان گزارش شماره یک از سفر به یزد افزود:‌ گزارشی از گلایه‌های جوانان از بهانه‌گیری‌های بانک‌ها در اعطای تسهیلات ازدواج ارائه کردم.

وی ادامه داد :  استاندار یزد موضوع را از مدیران بانک‌ها پیگیری کرد. مصوب شد وام همه حدود دو هزار جوان یزدی که در نوبت دریافت وام هستند، در اسرع وقت پرداخت شود.

همچنین وحید یامین‌پور چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره ملی دانش‌افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در یزد افزود: کار مراکز مشاوره، مشاوره تخصصی و خدمت به آرامش، رفع کدورت و خصومت به نحوی جزو موهبت‌هایی است که خداوند به طور ویژه در قرآن از آن یاد کرده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما در متن جریان توسعه یافتگی قرار داریم، آسیب‌های آن را به جان می‌خریم، فرهنگ برآمده از فردگرایی تعهد گریزانه که تاثیرش را گذاشت و  در مقابل آرامش ناشی از ازدواج قرار گرفته است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: حتی با چه نگاه و انگیزه‌ ای ازدواج صورت می‌گیرد، امروز مورد غفلت قرار گرفت و همین امر آرامش موجود جامعه را از دست خواهیم داد.

یامین‌پور با اشاره به آرامشی که خداوند متعال مورد توجه قرار داده است ادامه داد: اگر آرامش نداشته باشیم استعدادمان شکوفا نخواهد شد و جامعه نیز اگر موهبت آرامش نداشته باشد شکوفا نمی شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا