اقتصادیویژه

تکلیف مردم با اخبار متناقض بورس چیست؟

به گزارش تیتر یک آنلاین، محمد ایمانی، فعال اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: مردم باید از این اخبار متناقض درباره بورس و رئیس آن چه برداشتی بکنند.

قالیباف اصل رئیس سازمان بورس : استعفا نداده ام و نمی دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده. شاید مرا برکنار کنند اما استعفا نداده ام.

در حالی قالیباف اصل از منبع انتشار خبر استعفایش اظهار بی اطلاعی می کند که اصل خبر و نامه استعفا، توسط پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) وابسته به سازمان بورس،منتشر شد.

سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی بورس: خبر استعفای دکتر حسن قالیباف اصل از پست ریاست سازمان درست است و در تارنمای رسمی سازمان بورس منتشر شده است.

وزیر اقتصاد: بازار با قیمت گذاری های کالاها میانه خوبی ندارد و به همین دلیل به اظهارات وزیر صنعت در باره موضوع فولاد واکنش نشان داد. و در میان فعالان بازار این نگرانی شکل گرفت که شاید این موضوع شروعی برای بقیه کالاها باشد.

همچنین اجبار پالایشگاه ها به توزیع قیر با نرخ دولتی و یا لغو معافیت مالیاتی شرکت های معدنی روی بازار اثر منفی می گذارد، زیرا به سوددهی آن ها آسیب می زند.

مسئول صنعت بانکداری وزارت اقتصاد است نه بانک مرکزی؛ وقتی نرخ بهره بین بانکی ناگهان شبانه به بالای ۲۰ درصد می رسد این موضوع روی بازار اثر می گذارد.

بازار سهام محلی برای کشف قیمت است و دولت باید کاری کند که این عملیات با کارآمدی انجام شود.

چرا درباره  استعفای شاپور محمدی رئیس سابق بورس دروغ گفته می شود که وزیر وی را برکنار کرده . روابط بنده با وی بسیار خوب بود و خود او با اصرار و به خاطر مسائل شخصی استعفا کرد.

سوال مهم این است که آقای روحانی و وزرای اقتصاد و صمت و نفت و دیگر اعضای تیم اقتصادی، دقیقا دارند با سازمان بورس که می تواند نقطه قوت اقتصاد باشد، چه معامله ای می کنند؟

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا