اقتصادی

زمان دقیق عرضه اولیه پتروشیمی‌ اروند در بورس + مقدار نقدینگی موردنیاز

عرضه اولیه پتروشیمی اروند همچون عرضه اولیه ستاره خلیج فارس از مهم ترین عرضه های اولیه سه ماهه چهارم سال کرونایی 1399 شمسی خواهد بود! شركت پتروشیمی اروند واقع در منطقه اقتصادی بندر امام از جمله بزرگ ترین واحدهای پتروشیمی کشور و از تولید كنندگان مطرح زنجیره PVC در منطقه خاورمیانه به شمار می رود.

عرضه اولیه پتروشیمی‌ الوند

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، عرضه اولیه پتروشیمی اروند نخستین عرضه اولیه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از غول های سرمایه گذاری حوزه نفت و گاز ایران در زمستان سال 1399 شمسی خواهد بود.

پتروشیمی اروند از شرکت های غیر بورسی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که با نماد فارس از غول های بازار سرمایه در یک دهه اخیر بوده است! فارس مثل پارسان و خودرو و شستا، از نمادهای شاخص ساز بازار بوده است و کلکسیکونی ممتاز از سهام بورسی و غیر بورسی دارد.

مالکیت ۷۹ درصد سهام پتروشیمی اروند در اختیار هلدینگ خلیج فارس است! این را صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ حسابرسی نشده فارس اعلام می کند. پس از عرضه اولیه پتروشیمی اروند ، نماد این سهم احتمالا در گروه سهام پتروشیمی که به گروه محصولات شیمیایی معروف است قرار می گیرد و درج می شود.

همه چیز درباره پتروشیمی‌ الوند

شرکت پتروشیمی اروند به منظور توسعه صنعتی ایران و تامین مواد اولیه صنایع شیمیایی و پایین دستی پتروشیمی احداث شده است. پتروشیمی اروند دارای واحدهایی چون salt washing و کلر آلکالی و اتیل دی کلراید و پنیل کلراید مونرمو و PVC است و واحدهای جانبی مثل تفکیک هوا دارد!

پتروشیمی اروند در زمینی به مساحت ۱۰۸ هکتار در فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام قرار دارد. شرکت مهندسین سازه از شرکت های مشاور معتبر کشور، فرآیند ساخت مجتمع پتروشیمی اروند را از سال ۱۳۸۲ شمسی نظارت کرد. شرکت آلمانی UHDE در کار ساخت مجتمع پتروشیمی اروند مشارکت داشت.

شرکت پتروشیمی اروند را یکی از غول های تولید زنجیره PVC در کشور باید دانست و بالاترین میزان تولید کاستیک در ایران متعلق به پتروشیمی اروند است. پتروشیمی اروند قادر به تولید گریدهای انحصاری EPVC و گریدهای خاص SPVC مثل مدیکال گرید ها است. پتروشیمی اروند قصد دارد در سال ۲۰۲۱ میلادی، بزرگ ترین تولید کننده زنجیره پی وی سی در خاورمیانه باشد!

در انتها لازم به بیان است قیمت عرضه اولیه پتروشیمی اروند ، سقف سفارش عرضه اولیه پتروشیمی اروند ، نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه پتروشیمی اروند و تعداد کد اختصاصی به سهامداران در عرضه اولیه پتروشیمی اروند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا