اقتصادی

زمان دقیق عرضه اولیه کافه بازار در بورس + مقدار نقدینگی موردنیاز

در اوایل سال 1399 شمسی، اعلام شد  آماده ‌ترین شرکت ها برای ورود به بازار بورس کافه بازار و دیجی‌ کالا می باشند و در پله بعدی نیز شیپور و تپسی قرار دارند. این شرکت ‌ها به همین ترتیب با توجه به مدارک و مستنداتی که وجود دارد، می‌توانند وارد بازار سرمایه شوند. اتفاقی که هرگز به وقوع نپیوست!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، حسن روحانی قبلا گفته بود که راه اندازی بورس دیجیتال در کشور، یک ضرورت برای رونق کارآفرینی دیجیتالی و اقتصاد دیجیتال و بازار سرمایه کشور است. کافه بازار یکی از استارتاپ ‌های موفق کشور به شمار می ‌آید که در سال ‌های اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. چندی پیش مدیر عامل کافه بازار اعلام کرده بود که قصد دارد تا بخشی از سهام این پلتفرم ارائه برنامه‌ های موبایلی را به صورت عمومی در بازار سهام عرضه کند.

حسام آرماندهی، هم بنیان‌ گذار و عضو هیئت ‌مدیره کافه‌بازار نیز در توییتی، عرضه سهام کافه ‌بازار را در بورس بهترین تصمیم برای سال جدید عنوان کرد و گفت: مطمئنم مردم و سرمایه ‌گذاران هم به‌ سرعت خرید و فروش سهام مربوط به طلا و مس و آهن را با خرید و فروش سهام مرتبط با فعالیت ‌های دانش ‌محور جایگزین خواهند کرد.

البته تیم کافه بازار چند سالی است که برای ورود به بازار بورس تلاش می ‌کند. هم ‌بنیان‌ گذار و مدیرعامل کافه بازار در خصوص این موضوع اعلام کرد که کافه بازار و دیوار سه سال است که به سوددهی رسیده‌ اند! و سودده بودن، شرط بورس برای ورود به آن محسوب می ‌شود؛ ورود به تالار بورس در اقصی نقاط جهان به‌ معنای جذب سرمایه است. اما این اتفاق تاکنون به ثمر نرسیده است.

هنوز درباره ثبت نماد کافه بازار و لینک تابلو معاملاتی کافه بازار و زمان عرضه اولیه کافه بازار و قیمت عرضه اولیه کافه بازار در بازار دوم فرابورس، اطلاعاتی منتشر نشده است که باید منتظر اطلاعات کدال باشیم.

اما درباره کافه بازار بد نیست بدانید برنامه ‌بازار یک بستر ارائه‌ی برنامه ‌ها، بازی ‌های اندرویدی و ویدیو در ایران است که از سوی شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان توسعه یافته است و در مالکیت گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان قرار دارد. کافه ‌بازار در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ شمسی به همت جمعی از فارغ ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه‌ های ایرانی شکل گرفت و از آن زمان تاکنون، با بهره‌ مندی از همکاری متخصصان و توسعه‌ دهندگان مشتاق و مستعد ایرانی، کوشیده است بستر جامعی از خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال را برای کاربران اندرویدی فراهم کند.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا