اقتصادی

چرا کارمزد طلای ایتالیایی در ایران بسیار بالا است؟ + نحوه تشخیص طلای ایتالیایی

طلای زیبا و بسیار خوب، ماده ی متداولی است که در ساخت جواهرات در ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد. جواهرات طلایی به شکل بافته شده یکی از نماهای محبوب است که کاملا ایتالیایی و متعلق به ایتالیا است. بیش از 3000 سال پیش، Etruscans برای اولین بار شروع به ساختن قطعات طلا به شکل بافته شده کرد و این سبک تا به امروز محبوب است.

در این مطلب از تیتر یک آنلاین، توضیحاتی درباره نحوه تشخیص طلای ایتالیایی و همچنین پاسخ به این سوال که چرا کارمزد طلای ایتالیایی در ایران بسیار بالا است؟ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

اما در پاسخ به این سوال که چرا کارمزد طلای ایتالیایی در ایران بسیار بالا است؟ بایستی گفت به دلیل اینکه تولیدات آن ‌ها با ماشین­‌آلات بسیار گران ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورویی انجام می ­‌شود که بحث ماشین را هم در قیمت دخیل می­‌ کنند؛ چرا که این ماشین ­‌ها به طور مثال پس از پنج سال اسقاط می­‌ شوند، بنابراین همان پنج سال را برمبنای تولید کیلو می ­‌گذارند، در نتیجه اجرت ساخت طلا بالا می­‌ رود.

ضمن اینکه ایتالیا مهد صنعت طلا و جواهر دنیا می باشد و بسیار به­ روز هستند که این نیز در قیمت‌ آن‌ ها تاثیرگذار است. البته لازم به ذکر است که طلای ایتالیایی لزوما هم طلای باکیفیتی نیست؛ چراکه به قدری ظریف هستند که بسیار سریع  آسیب دیده و مشتری مجبور است که به قیمت همان طلای آب شده آن را بفروشد.

نحوه تشخیص طلای ایتالیایی

می دانبد که ایتالیا با طلاها و جواهرات خاص با طرح های مختلف و زیبا معروف است و طلاها و جواهرات دستساز این شهر زبان زد عام و خاص است و جزء مهم ترین صنایع دستی این کشور محصوب می شود! زیرا رشد اقتصادی زیادی برای این شهر دارد.

جواهرات ایتالیا به طور گسترده ای جزء بهترین های موجود محسوب می شوند. این کشور به زیبایی و سابقه طولانی از کیفیت بالا ، دقت و سبک بودن جواهرات و طلاهایش مشهور است. جواهرات ایتالیایی برای خریداران در سراسر جهان بسیار ارزشمند و گرانبها است البته اگر به دنبال خرید یک قطعه از ایتالیا هستید، ابتدا باید از اصل و مارک بودن آن طلای ایتالیایی مطمئن شوید. هیچ کس نمی خواهد یک جواهرات جعلی را به مجموعه خود اضافه کند، به خصوص اگر جواهرات و طلاها قسمت بسیار بالایی داشته باشند.

طلای زیبا و بسیار خوب ماده ی متداولی است که در ساخت جواهرات در ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد. نقره ی تمام عیار همچنین یکی از مواد اصلی در جواهرات ایتالیایی است. شما با انواع مختلف طلای استفاده شده (حتی تا سه تن طلای مختلف در یک قطعه جواهرات) روبرو خواهید شد و ظاهر کلی آن نیز می تواند کاملا متفاوت باشد.

ورمیل طلا (پایه نقره ای تمام عیار با روکش طلای ضخیم) نیز در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای زیبایی ظاهر و کیفیت عالی است که به نسبت طلاهای خالص ایتالیایی قیمت مناسب تر و بهتری دارد. از سرمایه گذاری هایی معنادار گرفته تا پوشیدن روزانه طلا و جواهرات ایتالیایی، می توانید از گردنبند گرفته تا گوشواره تا آویز و دستبند نیز چیزی بخرید و از آن با رضایت کامل استفاده کنید. حتی استفاده از طلای ایتالیایی در مجسمه ها در سراسر دنیا رایج است.

دانه های برش خورده الماس یکی از سبک های ایتالیایی است که در طی سالیان متمادی به یک شناسه بی نظیر از جواهرات ایتالیایی تبدیل شده است. این دانه های پر ارزش الماس به عنوان تزیینو جلا بخشیدن روی زنجیر ، گردنبند ، گوشواره و سایر قطعات استفاده می شوند. جواهرات طلایی به شکل بافته شده یکی از نماهای محبوب است که کاملاً ایتالیایی و متعلق به ایتالیا است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا