سیاسیویژه

احتمال خروج جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از جبهه پیشرفت رفاه و عدالت

تیتر یک آنلاین – احتمال خروج جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از جبهه پیشرفت رفاه و عدالت

آغاز دور جدید فعالیت شورای وحدت همراه شد با ساماندهی مجدد این ائتلاف سیاسی در استانها و تغییرات اساسی در هئیت عالی و بخشهای اجرایی این جریان سیاسی، اما آنچه در گوشه و کنار اخبار این جریان اصولگرایی شنیده می شود انشقاق برخی احزاب و تشکل های وابسته به جبهه های سیاسی آن است.

به گزارش خبرنگار تیتر یک آنلاین، بنابر آنچه از محافل خبری شنیده جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تشکل سیاسی حزبی جوانان جریان اصولگرا به دبیرکلی محمد جواد محمدی نوری قصد دارد تا پس از حدود ۸سال فعالیت در جبهه پیشرفت رفاه و عدالت به عنوان دبیراول جبهه و معاون اجرایی دکتر شهاب الدین صدر از این جبهه خروج نماید.
شنیده ها حکایت از مذاکره برخی مسئولان جریان شورای ائتلاف با این حزب دارد. این درحالیست که وی اخیرا با رای اکثریت احزاب جبهه پیشرفت به عنوان قائم مقام ستاد انتخابات این جبهه معرفی گردید.
محمدی نوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مسئولیت ستاد احزاب و تشکلهای ستاد آیت الله رئیسی در شورای وحدت و ریاست ستاد مردمی جوانان رئیسی با حکم صولت مرتضوی را بر عهده داشت. وی مدتی نیز بازرس خانه احزب ایران بوده است.

خبرنگار: فاطمه کیانی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا