سیاسی

جزئیات ارتباط نزدیک محمود عباس رئیس جمهور تشکیلات خودگردان فلسطین و جو بایدن

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه ‌ای گفت که تماس‌ ها با دولت بایدن ادامه دارد تا کانال‌ های ارتباطی بین آن ‌ها دوباره از سرگرفته شود! نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد که او و تعدادی از مقامات فلسطینی با دولت جدید آمریکا تماس برقرار کرده اند.

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که این تماس‌ ها بر یک اصل استوار است. ما می‌خواهیم که دولت آمریکا به تعهدات خود برای بازگشایی کنسولگری خود در قدس شرقی، بازگشایی دفتر ساف در واشنگتن و از سرگیری کمک‌ها، از جمله به آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد آنروا و بیمارستان‌ ها عمل کند. ما خواهان روابط دوجانبه با ایالات متحده هستیم نه روابطی مبتنی بر روابط با اسرائیل.

محمد اشتیه تاکید کرد که رهبری فلسطین خواهان یک مصوبه آمریکایی است که سازمان آزادیبخش فلسطین را به عنوان شریک اساسی در روند صلح در نظر بگیرد و این به معنای لغو تمام قوانین خصمانه از جمله قانونی است که سازمان آزادیبخش فلسطین را یک سازمان تروریستی می ‌داند.

دولت جو بایدن بار‌ها قصد خود را برای بازگشایی کنسولگری ایالات متحده در قدس شرقی، افتتاح دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن و از سرگیری کمک به آنروا اعلام کره است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا