سیاسی

مینا جعفری: مجلس با اتکاء به قانون، نقش مهمی را در تحقق آرمان‌های مردم جامعه ایفا می‌کند

مینا جعفری عضو شورای مرکزی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس گفت: به مجلسی که برآمده از رای و اعتقاد مردم، تشکیل گردد به صداق برکتی است از خورشید فضل جمهوری اسلامی ، انتنظام جمهوری اسلامی نظام های انتصابی قدرتها را نسخ کرد و انتخاب مردم را در مدیریت کشور دارای نقش کرد، که با الگو گرفتن از سیره شهید آیت الله مدرس، اکنون در توجه کردن به مطالبات مردمی‌ به تعالی رسیده است.

وی افزود: مجلس با اتکاء به قانون، نقش مهمی را در تحقق آرمان‌های مردم جامعه ایفا می‌کند و این ماموریت سنگین مصداقی از عمل خداپسندانه بشردوستی است که ان‌شاء‌الله باقیات صالحات نمایندگان خادم مردم در پیشگاه پروردگار خواهد بود. حقیقتاً ، مجلس محترم خانه امید یک ملت است هر رای مردم مانند یک تیر به قلب دشمن است چرا که آنها با این کار ارتشی نیرومند و دانشمند و توانا را در یکجا گرد هم می آورند! حضور گسترده در انتخابات یعنی اعلام حمایت ملت از ولایت و دین ناب محمدی ، انتخابات ،‌هم حق ملت است، هم یک وظیفه ی ملی است.

مینا جعفری در ادامه افزود: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش اساسی نمایندگان در نشاندن مجلس در جایگاه شایسته و رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حُب و بغض های شخصی و جناحی آن، فرمودند: آنگاه که نمایندگان مجلس با شناخت درست از شرایط و اولویت های کشور و با کارشناسی، حضور فعال و منظم، پاکدستی و امانتداری، وظایف خود را انجام دهند، مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکاء مجریان و به معنی حقیقی در رأس امور کشور خواهد بود.

همکاری نمایندگان با یکدیگر، درهم‌تنیدگی تجربه مجربان با شور و حرارت جوانان و تازه‌واردان، مسابقه در عملِ پاکیزه و نیکو و عدم مسابقه در احراز این یا آن جایگاه، موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم جهانی و داخلی، اهتمام به مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات، صدور آرامش و اطمینان به افکار عمومی کشور در نطق ها، تعامل برادرانه با قوای مجریه و قضائیه، نسخ قوانین زائد و مزاحم و اجتناب از تکثر و تراکم قوانین، توصیه‌های دیگر این جانب به شما نمایندگان ملت است. با ابراز اطمینان از اینکه رعایت این سرفصل ها به ملت ثابت خواهد کرد انتخاب آنان درست بوده و میل به حضور در انتخابات را افزایش خواهد داد.

مینا جعفری

عضو شورای مرکزی مجمع مشاوران نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: مجمع مشاوران نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز همواره نگرش مثبت نمایندگان محترم را پشتوانه فعالیت‌های اجتماعی و پیگیری مطالبات مردم و افزایش اعتماد عمومی خود دارد که مستوجب قدردانی است. و بنده با گرامیداشت روز مجلس، توفیق روزافزون برای شما غیرتمندان بزرگ مرد آرزومندم.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا