اجتماعیفرهنگی و هنریویژه

ارائه خدمات فرهنگی هنری توسط خادمیاران کانون هنر منطقه نوزده تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

برگزاری کارگاه هنری تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن توسط خادمیاران کانون هنر منطقه نوزده تهران

برگزاری کارگاه هنری تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با تهیه کارت پستال خاص و اهدای آن به بازدیدکنندگان

به گزارش آستان نیوز از تهران،خادمیاران کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه نوزده تهران با حضور در سی و یکمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای بزرگ تهران که همزمان با بهار قرآن در حال برگزاری است،با همکاری آستان قدس رضوی یک کارگاه هنری متمرکز بر تذهیب و نگارگری برگزار کردند.
هدف از برگزاری این کارگاه، ترویج هنرهای دینی و ارتقای ارتباط مردم با ارزش‌های اسلامی به ویژه مفاهیم دینی و قرآنی، در قالب یک تجربه جدید هنری برای میهمانان نمایشگاه بود.

در طی برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، فعالیت‌های کارگاه هنری کانون هنر منطقه نوزده تهران باعث ایجاد فضایی خلاقانه و پویا برای اشتراک دانش و تجربه بین شرکت‌کنندگان شد.همچنین توجه بازدیدکنندگان به دلیل ارزش‌گذاری ویژه به هنر و مفاهیم دینی، این فعالیت را به یک موفقیت مطلوب در چارچوب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تبدیل نمود.
یکی دیگر ازخدمات شایسته فرهنگی هنرمندان خادمیارکانون هنر ومحصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن کریم، طراحی و ساخت کارت‌ پستال های ویژه مزین به تزیینات تذهیب و نگارگری که هرکارت پستال، حاوی نام امام رضا (علیه السلام) به‌صورت دست‌ نوشته و با استفاده از الگوها و الهامات اسلامی بودکه به شکلی زیبا و معنادار طراحی و ساخته شده و به‌عنوان یک هدیه معنوی و ارزشمند، به حاضرین در غرفه آستان قدس رضوی اهدا گردید .
در حین برگزاری نمایشگاه این فعالیت هنری و فرهنگی، با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان همراه بوده و مورد توجه علاقمندان قرار گرفت .
انتهای پیام /خبرنگار محمود کیانی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 3]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا