اجتماعیفرهنگی و هنری

اجرای مراسم پرچم گردانی درگلزارشهدای مدافعان سلامت بهشت زهرا(س) توسط کانون وقف و نذر منطقه نوزده تهران

کانون خدمت رضوی وقف و نذر منطقه نوزده همزمان با آغاز هفته سلامت باحضور در مزارشهدای مدافعان سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) با اجرای مراسم پرچم گردانی و راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) از میهمانان حاضر در مراسم پذیرایی نمودند.

کانون خدمت رضوی وقف و نذر منطقه نوزده همزمان با آغاز هفته سلامت باحضور در مزارشهدای مدافعان سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) با اجرای مراسم پرچم گردانی و راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) از میهمانان حاضر در مراسم پذیرایی نمودند.


به گزارش آستان نیوز از تهران، رضا دادخواه مسئول کانون وقف نذر منطقه نوزده تهران اظهار داشت، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت،گروهی از خادمیاران خدمت رضوی منطقه نوزده با همکاری مسئولین شهرداری منطقه نوزده و شهرداری بهشت زهرا، با راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) و اجرای مراسم پرچم گردانی به همراه پخش تبرکی، از میهمانان و خانواده محترم شهدای حاضر در مراسم پذیرایی کردند.
دادخواه افزود:در این برنامه که پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) همراه بود،هدف اصلی این اقدامات و برنامه ها، گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدا خصوصاً شهیدان مدافع سلامت و همچنین ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های آنان و زائران قبور منور شهداء می‌باشد.خادمیاران رضوی همیشه و همواره خود را مدیون شهیدان والامقام دانسته و نشان داده است که در جهت ارتقای ارزش‌های انسانی و فرهنگی جامعه متعهد می‌باشد و به گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت و ارائه خدمت به خانواده‌های آنان اهمیت می‌دهد.


در ادامه مراسم،حسین اخگرپور شهردار منطقه نوزده تهران ضمن تشکراز حضور خانواده معظم شهدا و همچنین خادمیاران خدمت رضوی، اظهار داشت،امروز در این مکان مقدس گردهم آمدیم تا به مناسبت آغاز هفته سلامت از جانفشانی ها و رشادتهای شهدای مدافع سلامت که با نثار جان ارزشمندخود در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا سلامت امروز ما را ضمانت بخشیدند، تجلیل نماییم. آنان با حضور در خط مقدم مبارزه با این ویروس همه گیر توانستند جان خیلی از هموطنان عزیز خود را نجات دهند.
شهردار منطقه نوزده در ادامه افزود،ما اینجا گردهم آمدیم تا به مناسبت روز سلامت یاد این عزیزان را گرامی بداریم و اعلام کنیم که اگر امروز ما زنده و در سنگر خدمت گزاری به مردم عزیز جامعه هستیم،این فرصت را مدیون رشادتهای شهدای مدافع سلامت هستیم. و اعلام می داریم برای سربلندی کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نورزیده و در جهت ارائه خدمت صادقانه به مردم، علاوه بر مسئولیتی که داریم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و مدافعان سلامت خواهیم بود. ایشان همچنین از حضور خادمیاران خدمت رضوی منطقه نوزده که در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم، در تعامل با مجموعه شهرداری منطقه نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی داشته و عنوان نمودند امیدوارم در راستای ترویج فرهنگ رضوی بتوانیم در کنار یکدیگر برای خدمت مضاعف در سطح منطقه برنامه های سازنده و کارگشایی را بکار ببندیم.
در پایان مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر /محمود کیانی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا