اجتماعیویژه

انعقاد تفاهم نامه شهرداری مهستان در زمینه همکاری های دانش بنیان و توسعه ی فعالیت های مطالعاتی در شهر

انعقاد تفاهم نامه شهرداری مهستان در زمینه همکاری های دانش بنیان و توسعه ی فعالیت های مطالعاتی در شهر/ شهردار مهستان گفت: شهرداری مهستان مدت هاست که در نظر دارد با هوشمند سازی خدمات بتواند گام جدیدی را در راستای توسعه ی شهری بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، علی گلرخی در مراسم انعقاد تفاهم نامه شهرداری شهر مهستان با گروه نوآوران ملل که در تاریخ 22 اردیبهشت به امضا رسید، افزود: شهرهای جدید کشور ما باید به عنوان نماد توسعه و مدرنیته لقب بگیرند و در عصر حاضر رفاه شهروندان در غالب توسعه ی فضای تفریحی، اجتماعی و فضاهای جنبی از وظایف اصلی مدیریت شهری می باشد.

وی در ادامه گفت: امروز امیدواریم به عنوان یک شهر پایلوت در کشورمان بتوانیم در راستای جهانی سازی و همگام سازی خدمات و موضوعات اقتصادی و توسعه ی پایدار شهری با شهر های پیشرفته جهان و همچنین شهر های به روز و پیشرفته ی خاورمیانه یک گام رقابتی را برداریم و  این موضوع مدت ها در دستور کار مدیریت شهری قرار داشت و جلسات مختلفی با شرکت های مختلف برگزار گردید که در نهایت با توجه به رزومه و سوابق مدیران شرکت نوآوران ملل به یک تفاهم نامه رسیدیم که امروز با افتخار اعلام می کنیم که در این راستا می توانیم یک برنامه ریزی گسترده و مهم را داشته باشیم.

گلرخی تاکید کرد: در شهر مهستان جای فضاهایی که برای شهروندان خاطره ساز باشد و حس تعلق ایجاد کند بسیار خالی است که این امر از خواسته ها و مطالبات به حق همه ی شهروندان است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه یکی از گام های همکاری با این شرکت را داشته باشیم و با اجرایی کردن تک تک بندهای این تفاهم نامه و با همکاری شورای اسلامی شهر مهستان گامی موثر و ماندگار برای شهرمان را برداریم و زمینه ساز اتفاقات خوب برای توسعه ی شهر و رفاه شهروندان و جمعیت پذیری شهرمان داشته باشیم.

شهردار مهستان ضمن اشاره به برخی از موضوعات این تفاهم نامه گفت: در خصوص توسعه ی پایدار و همه جانبه شهر مهستان باید به جنبه های طبیعی و جنبه های رفاهی شهر دقت بیشتری می شد که در این راستا موضوع استقرار دبیرخانه شهر خلاق و هوشمند در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم در این زمینه بتوانیم خدمات بهتر به شهروندان و شرکت های دانش بنیان ارائه نماییم.

وی در ادامه افزود: تبدیل شهر جدید به عنوان شهر خلاق و هوشمند از اولین گام هایی است که می توان در این تفاهم نامه برداشته شود و  زمینه ساز توسعه ی شهر باشد. استقرار کلیه مراکز نوآوری و شرکت های استارت آپی نیز از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می باشد.

گلرخی گفت: ایجاد ساختارهای اقتصادی، استفاده از ظرفیت های دانش بنیان از کاربردی ترین راه کارهای توسعه ی شهری است و ما سعی کردیم در این تفاهم نامه مواردی در این خصوص را داشته باشیم. 

در پایان این مراسم نیز شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مهستان با اهدای لوح، از زحمات و تلاش همکاران اداره روابط عمومی شهرداری مهستان تقدیر و تشکر نمودند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا