اجتماعی

باران خوش اندام همسر امیرحسین صدیق کیست؟

باران خوش اندام هنرمند و شاعر و همسر امیرحسین صدیق ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه پنجاه شمسی می باشد (متولد ۳۰ شهریور ماه در کورمانج خراسان)! خبر ازدواح آن ها در 5 بهمن ماه سال 1397 شمسی در فضای مجازی منتشر شد!

اشعار و تصنیف های او از مدتی پیش بسیار در فضای مجازی پیچیده شده بود! باران خوش اندام با همکاری صابرنظرگاهی تصمیم به انتشار دکلمه هایی مانند شعر کوچه را در فضای مجازی گرفتند! این دکلمه ها با استقبال فراوان روبرو شد.

وی در بعضی از پست‌های اینستاگرام خود از امیرحسین صدیق حمایت کرده است؛ برای مثال برای حضور وی در برنامه تب تاب نوشت: گفتگوی صادقانه و شجاعانه امیرحسین صدیق در برنامه زنده… کاش همه به درجه‌ی خردمندی و تفکر والای انسانی برسیم. درود بر امیرحسین صدیق و تفکر و اندیشه‌ی والاشون.

امیرحسین صدیق در آهنگ همه آرزوی من تو که شاعر آن باران خوش اندام بود، حضور افتخاری داشت!

ماجرای آشنایی و ازدواج باران خوش اندام و امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق و باران خوش اندام مدتی بود که در زمینه های هنری با یکدیگر همکاری داشتند! باران خوش اندام ۲ سال پیش برای روز تولد امیرحسین صدیق شعری سروده بود که برای آن کلیپ هم ساخته شد. این زوج هنری بالاخره بعد چند سال آشنایی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی و دهه چهل زندگیشان با یکدیگر ازدواج کردند! این در حالی است که سال ها بود این ازدواج قرار بود، سر بگیرد اما هر بار به دلایلی این اتفاق مبارک نمی افتاد!

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا