اجتماعیفرهنگی و هنریویژه

برپایی چایخانه سیار امام رضا (ع) توسط خادمیاران منطقه نوزده تهران در مصلی امام خمینی (ره)

باعنایت امام رضا(علیه السلام) همزمان با عید سعیدفطر، باب رحمت دیگری بر روی خادمیاران و ارادتمندان آن امام رئوف گشوده شد.

باعنایت امام رضا(علیه السلام) همزمان با عید سعیدفطر، باب رحمت دیگری بر روی خادمیاران و ارادتمندان آن امام رئوف گشوده شد.


به گزارش آستان نیوز از تهران، به گفته رضا دادخواه مسئول کانون وقف ونذر منطقه ۱۹تهران ، با دستور دبیرمحترم منطقه جناب آقای نوران چایخانه سیار امام رضا (علیه السلام ) به منظورخدمت رسانی به نمازگزاران عزیزعید سعیدفطر درمصلی امام خمینی (ره) تهران برپا شد.
مراحل آماده سازی چایخانه در محل مصلی همزمان با شب عید، به همت تعداد۳۵نفر از خادمیاران و با مشارکت معنوی امور فرهنگی شهرداری منطقه نوزده آماده ارائه خدمات شد.


در طول برگزاری مراسم نماز عبادی و معنوی عید سعیدفطر،در چایخانه امام رضا (ع) برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی توسط خادمیاران حاضر با لباسهای متحد سبز به اجرا درآمد.
در ادامه با توزیع صبحانه سبک و چای متبرک از عاشقان و ارادتمندان عزیز آن حضرت پذیرایی شد.
این اقدام فرهنگی که از جمله برنامه های اجرایی آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ امام رضایی در سطح کشور می باشد، مورد استقبال پرشورمردم ولایتمدار و نمازگزاران در مصلی تهران شد.
شایان ذکر است تمامی اقدامات اولیه اعم از تامین هزینه ها، توسط بانیان خیر و همچنین شهرداری منطقه نوزده تهران باهزینه نقدی بالغ بر ۳/۶۰۰/۰۰۰ریال و غیر نقدی به مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰ریال برای آماده سازی سازه و تهیه ملزومات فرهنگی و غذایی با مساعدت و دستور مستقیم جناب آقای دکتر اخگر پور شهردار انقلابی منطقه نوزده هزینه شد.
نوران دبیر خادمیاران منطقه نوزده در پایان افزود، تعداد ۱۰۰۰۰۰نفر از نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی (ره) از خدمات ارائه شده توسط چایخانه امام رضا (ع) بهره مند شدند.
انتهای پیام /خبرنگار محمود کیانی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا