اجتماعیاقتصادیکشاورزیگزارشویژه

بهره‌برداری از ۲۴۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از ۲۴۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۸ پروژه بخش کشاورزی این استان با اعتبار افزون بر ۶۲۶ میلیارد ۲۱۵میلیون تومان به مناسبت هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، سید محمدرضا سیدحسینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: پروژه‌های بهبود تولیدات دامی، بهبود تولیدات گیاهی، آب و خاک و امور فنی مهندسی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، شیلات آب‌های داخلی طرح‌های افتتاحیه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ویژه هفته دولت را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۹۷ نفر شغل دائم و حدود ۱۳ هزارو ۲۲۹ نفر روز نیز در سیستان و بلوچستان شغل موقت ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بهره‌برداری از ۵۴ واحد مرغداری، ،۳۱ باب گلخانه، ۷۲ هکتار اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مرمت و بازسازی ۱۵ رشته قنات ،۶ واحد سردخانه و بسته‌بندی خرما ،حفر و تجهیز ۱۳۳ حلقه چاهک در مناطق روستایی و عشایری، ۷۰۰ هکتار مالچ پاشی ،۳۱ استخر پرورش ماهی ۵ فروشگاه تعاونی روستایی از مهمترین طرح‌های هفته دولت نام برد.

گفتنی است، شعار امسال هفته دولت، جهاد کشاورزی، امنیت غذایی، گشایش در سفره مردم نامگذاری شده است.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا