اجتماعی

تاسیس شعب قضایی اقتصادی؛ دستاورد سفر آیت الله رییسی به سمنان

فرماندار سمنان گفت: آقای رئیسی دستور تأسیس شعب تخصصی قضایی با موضوع تجاری و اقتصادی دادند تا از طریق این شعب از خبرگان این حوزه‌ها استفاده شود و در مراجع قضایی هم با دقت و سرعت به پرونده‌های جاری و اقتصادی بنگاه‌های تولیدی در جهت کمک و مساعدت به تولید رسیدگی شود.

تاسیس شعب قضایی اقتصادی؛ دستاورد سفر آیت الله رییسی به سمنان

به گزارش تیتر یک آنلاین، نادر فخری، فرماندار سمنان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان اظهار داشت: این سفر یکی از سفر‌های ماندگار و ارزشمند برای مردم استان و شهرستان سمنان بود البته بیانات و اقدامات آقای رئیسی از زمان حضورش در دستگاه قضا، بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده است.
وی افزود: از سه ماه قبل که زمزمه حضور آیت الله رئیسی در سمنان مطرح شد، شهروندان استان واکنش و اشتیاق وافری از خود نشان دادند چرا که  اقدامات رئیس قوه قضاییه در بحث مبارزه با فساد، اجرای عدالت مورد اقبال مردم کل ایران و سمنان قرار گرفته است.
فرماندار سمنان با بیان اینکه اصلاحات داخلی و برخورد با فساد و رفع موانع کارفرآینان و سرمایه‌گذاران، از سوی رئیس دستگاه قضا نیز به‌نوبه خود جای تقدیر دارد، عنوان کرد: اقدامات آقای رئیسی باعث افزایش سرمایه‌گذاری و امید کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شده است؛ تولید رونق گرفته و بنگاه‌های راکد مجدداً به عرصه اقتصادی بازگشته‌اند.
فخری عاضافه کرد: آیت الله رئیسی در سفر خود به استان سمنان، چند جلسه حضوری و یا وبیناری با مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین مجموعه همکاران خود در دستگاه قضایی و زیر مجموعه آن داشتند.
فرماندار سمنان اضافه کرد: آیت الله رئیسی در سخنان خود در شورای اداری استان، سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه قضایی را  مطرح کردند و همچنین به سخنان حاضران نیز گوش دادند که در این جلسه گزارشات مهمی از آخرین وضعیت حوزه های مختلف استان هم مطرح شد.
وی افزود: یک خواسته دیرینه و مطالبه قدیمی مردم، در رابطه با تبدیل زندان سمنان به یک مرکز فرهنگی بود که آقای رئیسی قول انجام این مهم را داده و از این مرکز بازدید کردند که پیرو این دستور،  روز گذشته شهرداری کار عملیات اجرایی تغییر کاربری آن مجموعه را آغاز کرده است.
فخری تأکید کرد: آقای رئیسی در سخنان خود در جلسات برگزار شده دز شهر سمنان، درباره فساد، انواعش و نحوه برخورد با آن توصیه‌های و تذکراتی به مدیران اجرایی داشتند تا مدیران اجرایی دستگاه‌ها خود مراقبتی و مبارزه با این پدیده را دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: آقای رئیسی دستور تأسیس شعب تخصصی قضایی با موضوع تجاری و اقتصادی دادند  تا از طریق این شعب از خبرگان این حوزه‌ها استفاده شود و در مراجع قضایی هم با دقت و سرعت به پرونده‌های جاری و اقتصادی بنگاه‌های تولیدی‌ در جهت کمک و مساعدت به تولید رسیدگی شود.
فخری اضافه کرد: آقای رئیسی در  این سفر استانی خود به کرات توصیه کردند از تملک اموال شرکت‌ها و کارخانجات تا حد توان خودداری شود تا به هیچ عنوان تولید متوقف نشود و مسئولان اجرایی و قضایی همراهی خوبی با کارآفرینان و سرمایه گذاران داشته باشند.
منبع : میزان
امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا