اجتماعیگزارش

توسعه فضاهای سبز جدید، مهمترین برنامه مدیریت شهری است

شهردار مهستان:

توسعه فضاهای سبز جدید، مهمترین برنامه مدیریت شهری است، شهردار مهستان در مراسم گرامیداشت روزخبرنگار که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران استان البرز برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و خوشامدگویی، رسالت آگاهی رسانی و آگاهی افزایی را از جمله مهمترین مسایل امروز کشور و جامعه برشمرد و از زحمات اصحاب رسانه طی یک سال اخیر در انعکاس و روایت تلاش‌ها و خدمات رسانی‌های مدیریت شهری قدردانی کرد.

به گزارش تیتر یک آنلاین: عالیه رضوانی|دکتر گلرخی با بیان اینکه خبرنگاری یک رسالت خطیر است و خبرنگاران حلقه واسط بین مسئولین و مردم هستند به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد  مدیرت شهری مهستان پرداخت و افزود: شهر جدید مهستان یک شهر محله محور است و رشد جمعیت و پراکندگی جغرافیایی باعث شده تا خدمات انجام شده دیده نشود و مشکلات موجود بیشتر جلوه پیدا کند.

وی افزود:مشکلات شهر مهستان بعضا به دلیل عدم انجام تعهدات توسط شرکت عمران و ناهماهنگی در اجرای پروژه‌های عمرانی است که تلاش می‌کنیم با همراهی فرماندار ساوجبلاغ و مساعدت‌هایی که شورای محترم دارند  این مشکلات هر چه سریع‌تر مرتفع شوند.

گلرخی با اشاره به اینکه بلوار خلیج فارس به عنوان یکی از مسیرهای اصلی شمال به جنوب در قلب شهر، سالها بدون داشتن فضای سبز در خور شأن شهر و شهروندان، پاشنه‌ی آشیلی برای مدیریت شهری شده بود ،ادامه داد: با حمایت شورای اسلامی شهر و همت معاونت خدمات شهر و حوزه‌ی فضای سبز شهرداری، فضای سبز رفیوژ این بلوار احداث شده و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۳ هکتار با کاشت ۱۹۰۰ اصله درخت ۳ ساله و ۲۶۰۰ درختچه که همگی از گونه‌های کم آب هستند با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در مدت یک ماه و با مشارکت ۱۵ نفر نیروی انسانی اجرا شد، به وضعیت خاص فضای سبز شهر مهستان از نظر کمبود منابع آبی و پراکندگی بسیار زیاد نقاط مورد رسیدگی اشاره کرده و گفت: نگهداری فضاهای سبز موجود از بزرگترین دغدغه‌ها و ایجاد و توسعه‌ی فضاهای سبز جدید از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به شرایط مطلوب نزدیک تر شویم.

گلرخی خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی برونشهری منابع مالی خرید ۷ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل برون شهری مهستان آماده شده و به زودی خریداری می‌شود.

مهندس بختیاری رییس شورای اسلامی ،مهندس غلامی نایب رئیس شورای شهر و مهندس پورخداداد عضو و خزانه دار شورای اسلامی و مهندس ارمندپور عضو شورای اسلامی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، و قدردانی از همراهی‌های اصحاب رسانه در انعکاس تلاش‌ها و پیگیری‌های شورای شهر، بر لزوم انتشار اخبار با منابع موثق و دقیق تاکید  کرده و نقش رسانه‌ها  را در رشد و ارتقا سازمان‌ها و مدیران و خدمات رسانی از طریق انعکاس و انتشار عملکردها بسیار موثر و ارزشمند عنوان کردند.

موضوع حمل و نقل عمومی و مترو، آرامستان، برنامه‌های مرتبط با حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی و بیمارستان مهستان نیز از جمله موضوعاتی بود که در سوالات خبرنگاران از شهردار و شورای شهر مهستان مطرح و توسط مسئولین ذیربط  پاسخ داده شد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا