فرهنگی و هنری

زمان دقیق پخش برنامه همرفیق + بیوگرافی مجری

در این مطلب از تیتریک آنلاین، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش برنامه همرفیق همراه با بیوگرافی مجری برنامه همرفیق یعنی شهاب حسینی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه همرفیق به عنوان یک برنامه ترکیبی و گفت ‌و گو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و به تهیه کنندگی حسن خدادادی و حضور مهمان‌ های سرشناس، در حال و هوایی تازه مخاطبان خود را شریک لحظاتی گرم و جذاب می کند!

در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده‌ است می ‌تواند یک نفر را به عنوان رفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد. همرفیق هر هفته به صورت انحصاری از وب سایت نماوا و صفحه اختصاصی نماوا در اپلیکیشن روبیکا پخش می شود.

محور اصلی برنامه همرفیق، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است، بیشتر مباحث مطروحه بین میزبان و مهمانان هم در رابطه با همین موضوع است؛ به همین علت است که مهمان برنامه بهترین دوست خود نیز دعوت می‌کند تا از اواسط برنامه به آن اضافه شود و گفتگو به صورت سه نفره ادامه پیدا کند. مهمان اصلی یک هدیه یا یادگاری را با خود می‌آورد تا در حین اجرای برنامه به بهترین دوست خود که در آنجا حضور دارد اهدا کند و وی را غافلگیر کند. همچنین از طرف حامی مالی برنامه (شرکت آسان پرداخت پرشین) هدایایی به هر دو مهمان و یکی از تماشاگران برنامه اهدا می‌ شود و به علاوه همه این ها در انتهای برنامه نیز تندیس مخصوص همرفیق که به شمایل دست دادن است به همراه انگشترهایی که نام الله روی آن‌ ها است، توسط شهاب حسینی به مهمانان اهدا می شود!

بد نیست بدانید گروه موسیقی بُمرانی در تمام دقایق برنامه در گوشه ‌ای از استودیو حاضر هستند و علاوه بر شروع و پایان برنامه، در لحظات خاص آن مثل لحظه ورود مهمان اصلی یا بهترین دوست او به اجرای موسیقی زنده می ‌پردازند. در قسمت دوم برنامه که هوتن شکیبا حضور داشت، وی به واسطه دوستی قدیمی خود با اعضای گروه بمرانی و سابقه اجرا با آن ‌ها، با آن ‌ها همراه شد و قطعه ‌ای که پیش ‌از این نیز اجرا کرده بودند را در برنامه خواندند.

علاوه بر گروه بمرانی که به اجرای موسیقی باکلام می ‌پردازد، در هر قسمت از برنامه نیز از یک نوازنده دعوت می‌ شود تا ساز ایرانی مورد علاقه مهمان برنامه را برای دقایقی بنوازد و این بخش به صورت موسیقی بی ‌کلام است. هرچند نمایش ساز و آلات موسیقی در صدا و سیما ممنوعیت دارد، اما در این بخش از برنامه از سازهایی نظیر دیوان، کمانچه و… استفاده می‌ شود.

شهاب حسینی مجری برنامه همرفیق کیست؟

سید شهاب حسینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده متولد ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۲ شمسی می باشد. فعالیت شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ شمسی با اجرا در تلویزیون کارش را ادامه داد. حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامهٔ دیگر مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری نمایان شد. وی همچنین در برنامه رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخت و در سال ۱۳۹۴شمسی در برنامه سحرگاهی به عنوان راوی حضور داشت.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ شمسی با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ میلادی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ میلادی را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد!

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۲ شمسی کارگردانی را با فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط آغاز کرد، فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، رویدادهای تازه‌ ای در زندگی او رخ می ‌دهد. وی در سال ۱۳۹۴ شمسی، فیلم کوتاه بیا با من را به همراه علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی نمود. آخرین ساخته دست او به عنوان کارگردان، فیلم مقیمان ناکجا است. خورشید نیمه شب، نخستین فعالیت شهاب حسینی در زمینه تهیه ‌کنندگی می ‌باشد. این اثر به کارگردانی شبیر شیرازی در مهر ماه سال ۱۳۹۴ شمسی آفریده شد.

بد نیست بدانید با وجود فعالیت متعدد در سینما، همکاری شهاب حسینی با تلویزیون ادامه داشته است. او در چند فصل از سریال انیمیشن شکرستان، پس از درگذشت مرتضی احمدی، نقش راوی را برعهده گرفت. داوری جشنواره فیلم مهاجرین گازیانتپ یکی از دیگر فعالیت ‌های وی در عرصه هنری است.

برنامه همرفیق در اینستاگرام

https://www.instagram.com/hamrefigh_official

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا