اجتماعیاقتصادیحمل و نقلصادرات و وارداتگردشگری و میراث فرهنگیگزارشویژه

حضور گروه کشتیرانی ایران در ترانس راشا

حضور گروه کشتیرانی ایران در ترانس راشا؛ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه ترانس راشا در روسیه شرکت کرد.

به گزارش تیتر یک آنلاین، بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه (ترانس راشا) با حضور شرکت‌های برتر حمل‌و‌نقل دنیا برگزار شد. گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان بزرگترین ناوگان حمل‌و‌نقل دریایی خاورمیانه و شرکتی پیشرو در حوزه حمل‌و‌نقل ایران، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز تا دوم فروردین ۱۴۰۳ در مسکو پایتخت روسیه دایر بود.

ترانس راشا بزرگترین و جامع‌ترین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع بین‌المللی در روسیه و کشور‌های مستقل مشترک‌المنافع است که جامعه حوزه حمل‌و‌نقل و فعالان حرفه‌ای صنعت لجستیک و صاحبان محموله‌ها را هرساله گرد هم می‌آورد.

باتوجه به اهمیت این نمایشگاه، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه چند شرکت دیگر ایرانی مرتبط با حوزه ترانزیت و لجستیک در این نمایشگاه حضور فعال داشتند.

بیش از ۵٠٠ غرفه‌گذار و ٢٢٠٠٠ بازدیدکننده هرساله یکدیگر را در نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع مسکو ملاقات می‌کنند تا به آینده این صنعت شکل تازه‌ای ببخشند.

گفتنی است از نخستین دوره برگزاری این نمایشگاه در سال ١٩٩۶، وزارت راه، ترابری و حمل‌و‌نقل کشور روسیه به همراه فدراسیون بین‌المللی ترخیص‌کاران کالا به طور مشترک به حمایت از این رویداد ادامه داده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین و توزیع مسکو برنده جوایز فراوانی در بخش‌های مختلف این صنعت بوده است که از طرف اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و اتحادیه غرفه‌گذاران و برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها به این نمایشگاه اعطا شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک روسیه (ترانس راشا)

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا