اجتماعیسیاسیویژه

دنیامالی در تذکر شفاهی: ضرورت تسریع در توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: در بحث توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی و توسعه اورژانس این بیمارستان تسریع شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: در بحث توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی و توسعه اورژانس این بیمارستان تسریع شود.

به گزارش تیتریک آنلاین، احمد دنیامالی در نشست علنی روز (سه‌شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه مطلع شدیم که بیمارستان قائم رشت دچار آتش‌سوزی شده و تا الان 9 نفر فوت کردند و احتمال فوت افراد دیگر نیز وجود دارد. امیدوارم که استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اخبار بیشتری را جهت تنویر افکار عمومی به مردم ارائه کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس ادامه داد: از آقای مخبر به عنوان سرپرست ریاست جمهوری تقاضا دارم دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کند و با خاطیان برخورد شود.

وی افزود: ما برای خودرو معاینه فنی داریم ولی برای ساختمان‌ها معاینه فنی نداریم، ساختمان‌های حساس و مهم در راستای ضریب تاب‌آوری شهرها باید استانداردهای لازم را به صورت سالانه از مراجع ذینفع به صورت ممیزی شده دریافت کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: در برنامه هفتم این موضوع را آوردیم اما نمی‌دانم به چه دلیلی این موضوع رد شد که با توجه به قانون بالادستی می‌تواند در راستای ضریب تاب آوری تدبیری بیندشیم.

دنیامالی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: در بحث توسعه بیمارستان شهید بهشتی انزلی و توسعه اورژانس این بیمارستان تسریع شود.

وی در خصوص برنامه تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: متأسفانه طوری برنامه‌ریزی شده که نامزدها تنها در تلویزیون به بیان مطالب خود می‌پردازند و سفرهای استانی ندارند چرا که هنوز فضای استان‌ها انتخاباتی نشده است. از نامزدها درخواست دارم تا سفرهای استانی داشته باشند./

پایان پیام

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا