اجتماعیورزشیویدئو

دیدار نمایندگان فراکسیون ورزش با هادی ساعی

تیتر یک آنلاین – دبیر و شورای دبیران فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سوم اسفندماه) از فدراسیون تکواندو بازدید کرده و با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار تیتر یک آنلاین، در این دیدار دبیر و شورای دبیران فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی آقایان میرمیثم اسدالهی دبیر فراکسیون، بهزاد نوشادی مقدم دبیر کمیته ورزش های رزمی، علی قاسمی دبیر کمیته شنا، همراه با علی غفاری رئیس اداره تربیت بدنی مجلس، در دفتر فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون حضور داشتند.

در این جلسه میرمیثم اسدالهی، دبیر فراکسیون ورزش ضمن تبریک به هادی ساعی بابت کسب ریاست فدراسیون، آرزوی موفقیت و اعتلای جامعه تکواندو را ابراز داشت.

همچنین وی آمادگی رئیس و اعضای فراکسیون ورزش در جهت حمایت های تقنینی و نظارتی فراکسیون را جهت توسعه این ورزش به رئیس فدراسون اعلام کردند.

در ادامه این دیدار، هادی ساعی از حضور دبیر و شورای دبیران فراکسیون در فدراسیون قدردانی نمود و اظهار داشت: قطعا حمایت و تعامل سازنده با مجلس میتواند پشتوانه ای برای رفع موانع موجود بر سر راه توسعه ورزش تکواندو باشد.

وی خواستار نگاه ویژه نمایندگان محترم مجلس و همکاری و بهره برداری از پتانسیل اعضای فراکسیون شد.

در پایان نیز دبیر و شورای دبیران فراکسیون همراه با رئیس اداره تربیت بدنی مجلس از مجموعه امکانات ورزشی فدراسیون بازدید به عمل آوردند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو پانزدهم دی ماه سال جاری، در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و به ریاست بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان هادی ساعی، با رای اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

محمود کیانی – خبرنگار پارلمانی

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا