اجتماعی

قیمت تور کیش در نوروز 1400 چقدر است؟ + بررسی قیمت ها

تور کیش نوروز 1400 به صورت هوایی با پروازهای بویینگ ایران ایر، زاگرس، تابان، کیش ایر، قشم ایر و… و یا ایرباس ایر تور، معراج، ماهان، ایران ایر و… انجام می گردد. تعداد روزهای اقامت برای تور کیش ویژه نوروز 1400 به دلخواه مسافرین قابل انتخاب می باشد، ولی عموما تور کیش فروردین ماه 1400 به صورت سه شب و چهار روز و یا 4 شب و 5 روز ارائه می شود!

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، بهترین زمان خرید تور کیش نوروزی، به زمان سفر شما بستگی دارد! در صورتی که تمایل داشته باشید نیمه اول تعطیلات نوروز به کیش سفر کنید، بهتر است تور خود را اواسط بهمن خریداری کنید. اما اگر قصد دارید نیمه دوم تعطیلات عید به کیش سفر کنید، بهتر است تور کیش خود را در هفته اول عید نوروز خریداری کنید. چرا که به طور معمول تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی دارند.

هزینه تور کیش نوروز به دو عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی دارد. به طور معمول تورهای کیش به صورت پکیج ارائه می‌ شود و نمی ‌توانید پرواز رفت و برگشت خود را تغییر دهید. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هر چه به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و اگر هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود.

بیان این موضوع نیز لازم است که به صرفه‌ ترین محل اقامت تور کیش نوروز را تعداد نفرات مسافرین تعیین می‌ کند! در صورتی که گروهی و بیش از 5 نفر سفر می ‌کنید، هزینه اقامت شما در سوئیت به صرفه تر خواهد بود. اما اگر تنها سفر می ‌کنید و یا حداکثر 4 نفر هستید، بهترین انتخاب شما می ‌تواند هتل ‌های 3 ستاره جزیره کیش باشد.

با توجه به اینکه درخواست تور کیش در عید نوروز افزایش زیادی دارد، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارند! دلیل اختلاف قیمت تورهای نوروزی کیش افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت می‌باشد. البته که توجه داشته باشید این اختلاف قیمت فقط به تورها و هتل‌ های کیش مربوط نیست و حتی خرید سوغات و خورد و خوراک نیز در عید با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه است.

اما در بررسی قیمت ها لازم به بیان است اقامت در هتل های دو ستاره در جزیره کیش در نوروز 1400 (هتل هایی چون پانیذ ، ققنوس و…)، هزینه ای یک میلیون و سیصد هزار تومانی برای هر نفر به همراه خواهد داشت. همچنین اقامت در هتل های سه ستاره نسبتا خوب و خوب (هتل هایی چون تعطیلات ، سان رایز ، گاردنیا ، لوتوس ، آفتاب شرق ، سیمرغ ، گامبرون و…)، هزینه ای یک میلیون و چهارصد هزار تومانی تا یک میلیون و ششصد هزار تومانی را در بر خواهد داشت. علاوه بر این، اقامت در هتل های چهار ستاره و پنج ستاره (هتل هایی چون آریان ، آرامیس ، بین المللی کیش ، پارمیدا ، صدف ، پارمیس ، آرامیس پلاس ، ترنج و…) نیز از یک میلیون و هفتصد هزار تومان برای هر نفر آغاز و تا سه میلیون و پانصد هزار تومان ادامه خواهد داشت!

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا