اجتماعی

قیمت تور مشهد در نوروز 1400 چقدر است؟ + بررسی قیمت ها

مشهد شهر کهنی است با جاذبه ‌های گردشگری و فرهنگی بسیار که سالانه توریست ‌های بسیاری را مجذوب خود می ‌کند. تور مشهد یکی از بهترین راه ‌ها برای سفر به این شهر محبوب است.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین ، با وجود آب و هوای سرد مشهد در ایام نوروز 1400، ظرفیت و نیز قیمت پرواز و هتل های مشهد به شدت افزایش خواهد یافت! پس بهتر است از اوایل اسفند ماه اقدام به رزرو تور نوروز 1400 مشهد نمایید و برای کاهش هزینه یک هتل آپارتمان‌ یا هتل 2 یا 3 ستاره در مشهد رزرو کنید.

برای علاقه‌ مندان به زیارت حرم امام هشتم، اقامت در مشهد انتها ندارد. اما اگر قصد بازدید از سایر دیدنی‌های مشهد و اطراف آن را دارید، اختصاص دادن ۳ روز برای سفر به مشهد کفایت می ‌کند. در نظر داشته باشید انتخاب مدت اقامت مناسب در مشهد،‌ به فاصله محل سکونت شما از این شهر بستگی دارد، خصوصا اگر قصد خرید تور زمینی مشهد را داشته باشید. پیشنهاد ما به شما، برنامه ‌ریزی برای گذراندن دو شب و سه روز در مشهد است تا علاوه بر زیارت، بتوانید با خیال راحت، به بازدید از مهم ‌ترین جاذبه ‌های مشهد نیز بپردازید!

شهر مشهد مانند هر شهر توریستی دیگری مملو از واحدهای اقامتی و هتل ‌های گوناگون است اما وجه تمایز امکانات اقامت در مشهد با دیگر شهرها در تعدد هتل آپارتمان ‌های این شهر است. هتل آپارتمان‌ های مشهد اغلب در خیابان های اطراف حرم قرار دارند و امکان اقامت با هزینه کم را برای گردشگران فراهم می‌ کنند. اقامت در آن ‌ها اغلب به صورت فول ‌برد (اقامت همراه با تمام وعده‌ های غذایی) است. اقامت در هتل آپارتمان های ارزان مشهد می ‌تواند سفر شما را به یکی از ارزان ‌ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند، حتی اگر با هواپیما به سفر بروید!

اگر اقامت در هتل را به هتل آپارتمان ترجیح می ‌دهید، می‌ توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل های مشهد را انتخاب کنید؛ در این میان می ‌توان از هتل درویشی، هتل بین ‌المللی قصر و هتل ‌های الماس ۱ و ۲ به عنوان بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم و هتل‌ های هما ۱ و ۲  که کمی دورتر از حرم قرار دارند، نام برد. هتل پارک حیات نیز یکی از بهترین هتل های مشهد است که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای طرقبه احداث شده است.

اما با بررسی هایی که در میان آژانس های مسافرتی و گردشگری داشتیم، مبلغ تورهای مشهد در نوروز 1400 متفاوت است! برای مثال سفر به مشهد با قطار 4 تخته، از مبلغ 810 هزار تومان آغاز می شود! همچنین تور مشهد با قطار 6 تخته در نوروز 1400 از 880 هزار تومان آغاز می شود و… همچنین مبلغ تور هوایی مشهد ویژه تحویل سال 1400 از 2 میلیون و 450 هزار تومان آغاز می شود. لازم به بیان است قیمت های تور هوایی مشهد نوروز 1400 ویژه نیمه دوم نیز از 1 میلیون و 750 هزار تومان آغاز می شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا