اجتماعی

هزینه تست کرونا برای مسافران داخلی و خارجی در سال 1400

تورج دهقانی زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی و معاون وزیر راه و شهرسازی در جدیدترین مصاحبه خود درباره انجام تست کرونا در فرودگاه های داخل کشور گفت: با توجه به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری مسئول ایمنی فرودگاه‌ ها است و بر اساس گزارشاتی که از مسئولان فرودگاه امام دریافت کرده بودیم امروز قصد داریم تا با حضور در این فرودگاه، مشکلات رفع شده در ایر ساید و لند ساید را از نزدیک بررسی کنیم.

هزینه تست کرونا در سال 1400

در چند روز گذشته مشکلاتی در خصوص تست pcr مسافران خارجی به وجود آمده بود که در مواردی منجر به درگیری شده بود و این مشکل امروز رفع شده است.

آزمایشگاه ‌های مشخصی وجود دارند که تست ‌ها را انجام می‌ دهند و در اختیار مسافران قرار می ‌دهند. کم ‌تر از ۷۲ ساعت باید از زمان انجام این تست ‌ها گذشته باشد و نتیجه تست‌ ها حتما باید به زبان انگلیسی باشد. اگر به زبان غیر انگلیسی باشد باید توسط کنسولگری تایید شود در غیر این صورت اینجا مجددا تست انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مسافری بدون انجام تست کووید ۱۹ وارد کشور نمی ‌شود، تصریح کرد: هزینه انجام تست برای مسافران داخلی ۲۳۰ هزار تومان و برای مسافران خارجی ۴۰ دلار یا ۳۵ یورو است. در صورتی که مسافری مبتلا به کرونا باشد، تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قرنطینه قرار می ‌گیرد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا