اجتماعیگزارشورزشیویژه

تعیین تکلیف هیئت ورزش‌های رزمی البرز تا چند روز آینده

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرزخبر داد:

تعیین تکلیف هیئت ورزش‌های رزمی البرز تا چند روز آینده، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست با خبرنگاران از با بهره‌برداری از سالن طبقاتی ورزشی شهید عجمیان در هفته دولت خبر داد و گفت: چهار هیات ورزشی بوکس، کاراته، ووشو و بیماری‌های خاص  نیز در این ایام صاحب خانه شدند.

به گزارش تیتر یک آنلاین: عالیه رضوانی- کرج| بهزاد فروغی با بان اینکه  بهره‌‌برداری از یک استخر در شهرک وحدت فردیس و کلنگ‌زنی یک زمین چمن مصنوعی در شهرستان فردیس از دیگر پروژه هایی بود که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، افزود: تا ۲ یا سه ماه آینده بهترین زمین استاندارد چمن مصنوعی با همکاری وزارت نفت در اختیار مردم فردیس قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ورزش بانوان نیاز به ارتقا و رشد دارد،اظهار کرد: ورزش بانوان بایستی همچون ورزش آقایان رشد یافته و به استقلال برسد که برای رسیدن به این هدف علاوه بر اینکه آقایان نباید در حوزه بانوان ورود کنند، قانون گذار نیز دست بخش ورزش بانوان را باز گذاشته تا در تمام رشته ها و موضوعات ورزشی به صورت مستقل عمل کنند.

فروغی با اشاره به اینکه افزایش اعتماد به نفس بانوان ورزشکار و اعتماد به مربیان تقویت شود،گفت: به زودی کمیته استقبال از ورزشکاران قهرمانی که در خارج از کشور صاحب مقام های برتر شده اند تشکیل می شود تا در زمان بازگشت آنها از مسابقات آسیایی و بین المللی  و هنگام ورود به کشور مورد استقبال قرار گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه بانک اطلاعاتی در حوزه ورزش البرز به شدت ضعیف است، گفت: تا چندی پیش حوزه قهرمانی البرز نیز به دلیل مشکلات زیرساختی بسیار ضعیف بود ولی اکنون شرایط بهتری را می گذراند و با توجه به زیرساخت های ضعیفی که وجود دارد اگر هم افزایی بین دستگاهی وجود نداشته باشد ورزش همگانی ارتقاء نمی یابد.

وی تاکید کرد: در ورزش همگانی باید کار دقیق انجام دهیم و مربی های این ورزش را تربیت کنیم تا متناسب با سن و شرایط جسمی افرادی که در این رشته ورزشی فعال هستند، تمرین ها را ارایه دهند.

فروغی با بیان اینکه مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو در شهریور ماه جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، گفت: تاکنون ۲۲ ورزشکار البرزی شامل ۱۲ جانباز و ۱۰ نفر از بقیه ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی آماده سفر به این کشور شده و چند نفر دیگر از ورزشکاران نیز در اردوی انتخاباتی هستند تا در صورت انتخاب راهی این مسابقات شوند.

وی با اشاره به اینکه ورزش های رزمی پس از آمادگی جسمانی و پرورش اندام بیشترین آمار ورزشکاران را به خود اختصاص می دهد که چند سالی است بدون رییس است که باعث سرگردانی ورزشکاران این رشته و حضور آن ها در مسابقات دیگر استان ها شده است،خاطرنشان کرد: تا چند روز دیگر این هیات نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

 

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا