اجتماعیگزارشورزشیویژه

قهرمانی تیم هندبال پیشکسوتان بوشهر با حمایت سمندیس

قهرمانی تیم هندبال پیشکسوتان بوشهر با حمایت سمندیس؛ تیم هندبال پیشکسوتان استان بوشهر با شکست دادن تیم هندبال پیشکسوتان استان تهران در بازی فینال، به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش تیتر یک انلاین به نقل از صنعت‌صنف، نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پیشکسوتان کشور که به میزبانی هیأت هندبال شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، روز پنجشنبه 30 شهریورماه 1402 با انجام بازی فینال به کار خود پایان داد.

تیم هندبال پیشکسوتان استان بوشهر که با حمایت شرکت سمندیس در این دوره از مسابقات شرکت کرده است در بازی فینال مقابل تیم هندبال پیشکسوتان استان تهران قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 14 این تیم را شکست داد و برای نخستین بار به مقام قهرمانی مسابقات هندبال پیشکسوتان ایران رسید.

تیم هندبال پیشکسوتان بوشهر همچنین 4 بازی قبل از فینال خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و تیم آذربایجان شرقی را با نتیجه 18 بر 14، تیم کردستان را با نتیجه 23 بر 17، تیم اصفهان را با نتیجه 10 بر صفر و تیم مازندران را با نتیجه 22 بر 17 شکست داد.

در تیم هندبال پیشکسوتان بوشهر، بازیکنانی ازجمله حاج‌رضا مصباحی، امیر بهزادی، امین بهزادی، هادی مصباحی، محمدحسن مرادی، اردلان فرخنده‌پی، نوید متوسلی، علی دهقان، یداله امینی، اکبر هوشنگی، فردین شاملی کازرونی، مهراب قشقایی، مختار سمل‌زاده، فرشید بهادری، مختار صداقت و امید بهزادی بازی می‌کردند.

همچنین سیداسماعیل محمدی به‌عنوان سرپرست و رضا شمالی، محمدجواد آتش‌فراز و رضا شنبدی نیز به‌عنوان مربیان و کادر فنی، هدایت این تیم را برعهده داشتند و فرزاد خدامی، نماینده شرکت سمندیس هم این را همراهی می‌کرد.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور هشت تیم از استان‌های تهران، بوشهر، مازندران، کرمانشاه، کردستان، سمنان، اصفهان و آذربایجان‌شرقی از ۲۵ تا ۳۰ شهریورماه از سوی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی هیأت هندبال شهرستان اهر در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، 8 تیم از استان‌های مختلف در 2 گروه 4 تیمی به رقابت پرداختند و درنهایت تیم هندبال پیشکسوتان بوشهر به مقام قهرمانی رسید، تیم هندبال پیشکسوتان استان تهران، نایب قهرمان مسابقات شد، تیم هندبال پیشکسوتان استان آذربایجان شرقی به مقام سوم و تیم هندبال پیشکسوتان استان مازندران نیز چهارم شد.

مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پیشکسوتان کشور روز پنجشنبه 30 شهریور 1402 با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم‌های اول تا سوم، جمعی از پیشکسوتان هندبال کشور، تنی چند از مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر و همچنین سیدحسن حسینی، رییس کمیته داوران و نماینده فدراسیون هندبال کشور حسن پروانه، عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون هندبال کشور علی سوری، مسئول پیشکسوتان فدراسیون هندبال کشور و مرتضی حاج‌احمدی، رییس هیأت هندبال شهرستان اهر برگزار شد و بازیکنان و کادر فنی تیم‌های قهرمان و دوم و سوم، جام و مدال‌های خود را دریافت کردند.

بنابر این گزارش، تیم هندبال پیشکسوتان بوشهر که تاکنون در 8 دوره از این مسابقات شرکت کرده است در دوره‌های هفتم و هشتم نیز به مرحله فینال راه یافت اما در هر دو دوره با واگذاری نتیجه بازی به تیم استان تهران به مقام نایب قهرمانی رسید ولی در این دوره، رقیب قدیمی خود را شکست داد و قهرمان پیشکسوتان هندبال کشور شد. این تیم یک مقام سومی نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است شرکت سمندیس، پیمانکار اصلی تعمیرات و نگهداری پالایشگاه ششم و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس درراستای انجام مسئولیت اجتماعی خویش، حمایت همه‌جانبه از تیم هندبال پیشکسوتان استان بوشهر را در این دوره از مسابقات برعهده گرفت و پیش از نیز به‌منظور تأمین آتیه بالغ‌بر 730 نفر از کارگران و پرسنل پالایشگاه ششم، ایشان را بیمه عمر کرد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا