اجتماعیویژه

آغاز عملیات اجرایی 6 تقاطع غیرهمسطح در سطح کرج

آغاز عملیات اجرایی 6 تقاطع غیرهمسطح در سطح کرج / سخنگو و نائب رئیس شورای شهر کرج گفت: در سال 1402،  6 تقاطع غیرهمسطح با اولویت میدان جمهوری، فلکه اول رجایی شهر و تقاطع ریل راه آهن و شیخ آباد، تقاطع 45 متری گلشهر با خیابان بهشتی و تقاطع بلوار موذن با بلوار جمهوری اسلامی که به عنوان مهمترین راه اتصال بزرگراه شمالی به هسته مرکزی شهر کرج هست، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز، عمار ایزدیار افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی تقاطع جمهوری به موذن آغاز و تا پایان سال قابل بهره برداری می باشد و پیش بینی ما بر این است که عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح شهر کرج تا سال 1403 به پایان خواهند رسید.

وی در ادامه گفت: عملیات اجرایی پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری سرعت بیشتری گرفته است و طی بازدید از پل B1 بخش عمده ای از سازه های این پل در حال احداث می باشد و پلB0  که اتوبان همت را به بزرگراه شمالی اتصال می دهد نیز تعیین تکلیف شد.

ایزدیار به دیگر پروژه هایی که در سال جاری انجام خواهد شد اشاره کرد و گفت: فاز 2 پارک ایران کوچک که به هویت فرهنگی و بصری استان البرز و به ویژه شهر کرج اختصاص دارد، پارک عطار و پارک مادر و کودک از پروژه های شاخصی هستند که در سال 1402 اجرا می شوند.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا