اجتماعیاقتصادیگفتگوویژه

افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دولت

افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دولت؛ دولت امکان تغییر و اصلاح قوانین بودجه را دارد و می‌تواند متناسب با امکانات و تسهیلاتی که در اختیار دارد، حقوق‌ها را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از صنعت‌صنف، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام خبری مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان و کارکنان کشوری و لشکری، اظهار داشت: دولت امکان تغییر و اصلاح قوانین بودجه را دارد و می‌تواند متناسب با امکانات و تسهیلاتی که در اختیار دولت است، افزایش‌هایی به وجود آید.

مهدی طغیانی درباره احیای کالابرگ الکترونیک و مشمولان دریافت کالای اساسی در گفت‌وگو با برنامه رویداد رادیو گفت‌وگو، کالابرگ الکترونیک را مصوب بودجه سالانه مجلس دانست و یادآوری کرد که دولت در اجرا، به دلیل اتفاقات اردیبهشت ماه و نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، تفاوت‌هایی انجام داد چون اوضاع آنگونه که تصور می‌شد، پیش نرفت.

طغیانی با اشاره به اینکه زیرساخت کالابرگ الکترونیک در حال آماده‌سازی است، ادامه داد: براساس وعده داده شده، زیرساخت کالابرگ الکترونیک در شهریور ۱۴۰۱ آماده و کالای اساسی و ضروری باتوجه به قول دولت، به صورت کالابرگ ارائه می‌شود.

طغیانی با اشاره به اینکه مشمولان یارانه در قانون مشخص شده است، ادامه داد: همان دامنه‌ای که مشمول یارانه هدفمندی شدند، کالابرگ نیز دریافت می‌کنند.

این نماینده مجلس با تصریح اینکه درباره کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری و نیروهای مسلح، اعدادی در بودجه تعیین شده است، خاطرنشان کرد که دولت به اختیاراتی نیاز دارد تا بتواند تغییرات را اعمال کند. آن طور که بنده از دولت شنیدم، قرار بر درصدی افزایش هست که مختص کارکنان کشوری و لشکری است اما از میزان این افزایش بی‌خبر هستم و باید از دولت پرسیده شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا