سیاسیویژه

انتخاب رئیس و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت مجلس دوازدهم

حسن بیادی و محمدی نوری به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شدند

به گزارش تیتریک آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه پیشرفت با اعلام خبر تشکیل ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از سوی دکتر شهاب الدین صدر و همزمان با سالروز فتح خرمشهر اولین نشست اعضای ستاد انتخابات جبهه با بررسی نحوه حضور جبهه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب هئیت رئیسه ستاد برگزار گردید. پس از تشریح برنامه و سیاستهای نحوه حضور جبهه و آرایش سیاسی این ائتلاف در تعیین فهرستهای انتخاباتی و نحوه شناسایی نامزدهای موردنظر، ضمن تعیین شاخصها و معیارهای انتخاب مقرر شد این جبهه بتواند در کلیه حوزه های انتخابیه نسبت به معرفی نامزدهای مورد وثوق و شایسته مردم اقدام نماید.

همچنین بحث انتخاب مسئولان ستاد از دیگر محورهای این نشست بود که نهایتا با رای کلیه حاضرین در جلسه اقای حسن بیادی به عنوان ریس ستاد ، اقای محمد جواد محمدی نوری به عنوان قائم مقام ستاد ، اقای میثم صالحی به عنوان ریس کمیته هماهنگی با احزاب تشکلها و اقشار، اقای غلامعلی عرب خدایی به عنوان ریس کمیته شناسایی و ارزیابی عمومی و اقای حبیب کوهی به عنوان ریس کمیته امور استانها تعیین گردیدند. بحث و بررسی در خصوص انتخاب ۱۵ ریس کمیته دیگر به نشست دوم ستاد موکول شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 11 اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد. در این روز نیز همزمان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 2 میانگین: 2.5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا