ویژه

سها، سلامت همه ی انسان ها

سها، سلامت همه ی انسان ها/ مدیرعامل شرکت داروسازی سها در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۱۴۰۲) گفت: شرکت در نمایشگاه فرصتی است تا همه ی شرکت ها بتوانند هم محصولات خودشان را معرفی کنند و هم از فرصت هایی که برایشان بوجود می آید استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر یک آنلاین به نقل از ندای البرز ، رامین اصغریان در مصاحبه با خبرنگار ندای البرز ضمن معرفی شرکت داروسازی سها عنوان کرد: داروسازی سها یکی از شرکت های هلدینگ سازمان تدارکات پزشکی وابسته به جمعیت هلال احمر است که محصولات قرص، کپسول و شربت در این شرکت تولید می شوند.

وی افزود: شرکت داروسازی سها دارای دو سایت در وردآورد و چهارباغ می باشد که محصولات متنوعی با بیش از صد قلم دارو در این شرکت تولید و حدود 25 نوع از اقلام دارویی این شرکت به صورت گسترده و با توجه به نیاز جامعه تولید می شوند.

دکتر اصغریان در رابطه با کیفیت اقلام دارویی شرکت سها گفت: با توجه به اسم سها (سلامت همه ی انسان ها) یکی از ذغدغهة های اصلی این شرکت، کیفیت دارو است و سود این شرکت نیز در جهت ارتقا و توسعه به کار می رود. همه ی تلاش پرسنل این مجموعه برای مردم است و جمعیت هلال احمر که کمک کردن به مردم در شرایط خاص را دارد از همین سود ها برای کمک به مردم استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها خاطرنشان کرد: از آنجایی که دانش داروسازی باید به روز باشد و ما نیز نیاز به آموزش داریم، هر فردی که در این شرکت استخدام می شود. از کارگر تا دکتری که تخصص داروسازی را دارد همه ی این افراد باید از دوره های آموزشی این شرکت استفاده کنند و ما سعی می کنیم به آخرین دستاوردهای قانون داروسازی که در دنیا حکمفرماست دسترسی داشته باشیم و از آنها پیروی کنیم.

رامین اصغریان شرکت در نمایشگاه ایران فارما را فرصتی برای عرضه شرکت ها دانست و گفت: نمایشگاه فرصتی است که همه ی شرکت ها بتوانند هم خودشان را عرضه کنند و هم از فرصت هایی که برایشان بوجود می آید استفاده کنند و در این نمایشگاه می توان از نکات مثبت شرکت های همکار درس گرفت و استفاده کرد. ما در این نمایشگاه منابع را شناسایی می کنیم و در اینجا هم فرصت هایی را به دست می آوریم و هم دیگران، فرصت هایی را از ما به دست می آورند و از طرفی فرصتی برای عرضه محصولات ما است که با کیفیت و نوع دارو این شرکت آشنا شوند و همه ی این موارد شرایطی است که نمایشگاه برای ما ایجاد می کند.

وی در پایان اشاره کرد: از حمایت های سازمان تدارکات که نقش چتر حمایتی برای ما دارد و ما هر مشکلی داشته باشیم توسط آنها حل می شود، تشکر و قدردانی می کنم و همچنین از جمعیت هلال احمر که تمام دغدغه های این جمعیت این است که بتوانند کمکی برای مردم باشند و ما هم سعی می کنیم  به عنوان یکی از زیرمجموعه های آنها بتوانیم کمک کنیم که این اهداف به واقعیت تبدیل شود.

امتیاز مطلب
برای امتیازدهی کلیک بفرمایید
[نتیجه: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا